علی اسحاقی، رئیس جدید مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شد

علی اسحاقی، رئیس جدید مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شد
دکتر علی اسحاقی معاون تحقیق و تولید فراورده های بیولوژیک موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی جایگزین دکتر هاشم زاده شد.
مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی در حکمی «دکتر علی اسحاقی» را به عنوان رئیس جدید مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منصوب کرد.
به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی مراسم تودیع دکتر هاشم زاده و معارفه دکتر اسحاقی رئیس جدید موسسه رازی، فردا در محل سالن اجتماعات این موسسه برگزار خواهد شد.
«دکتر علی اسحاقی» پیش از این معاون تحقیق و تولید فرآورده های بیولوژیک موسسه رازی بوده و دارای مدرک دکترای شیمی تجزیه است.
بر اساس برنامه ریزی های قبلی مقرر بود تا سی و هفتمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی با دستور کار گزارش عملکرد موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در محل این موسسه برگزار شود که به دلیل انتصاب رئیس جدید این موسسه، این نشست در سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی برگزار می شود.
شایان ذکر است بر طبق اساسنامه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، ریاست این موسسه بر عهده دامپزشکان خواهد بود و نیز بر اساس قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و یا نماینده تام الاختیار وی به عنوان یکی از ۸ دامپزشک انتصابی، عضو شورای مرکزی این سازمان می باشد.
 
نظرات شما
  •  

    حسن سجادی گفت : ۹۶/۱۰/۲۹

    طبق اساسنامه موسسه رییس موسسه باید عضو هیات علمی باشد و عنوان نشده که بایستی دامپزشک باشد. لطفا اساسنامه موسسه را ببینید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com