علت افزایش قیمت تخم مرغ

علت افزایش قیمت تخم مرغ
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: افزایش قیمت تخم‌مرغ در حال حاضر تخلف محسوب می‌شود و ستاد تنظیم بازار قیمتی که برای تخم‌مرغ تعیین کرده هر کیلوگرم 3700 تومان است.
یدالله صادقی در مورد افزایش قیمت تخم‌مرغ گفت: تولید‌کنندگان تخم‌مرغ معتقدند هزینه تولید آنها افزایش پیدا کرده و به همین دلیل قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.
وی از عوامل دیگر افزایش قیمت تخم‌مرغ را گرمای هوا و کاهش تولید اشاره کرد و گفت: بسیاری از تولید‌کنندگان معتقدند که اگر تخصیص نهاده‌ها با ارز مرجع ادامه پیدا نکند و نهاده با ارز 1226 اجرایی نشود، ممکن است دچار مشکلاتی شوند و به همین دلیل از همین حالا موجودی خود را با قیمت بالا عرضه می‌کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در حال حاضر تخم‌مرغی که تولید شده است، با ارز 1226 است، لذا هرگونه افزایش قیمت آن تخلف محسوب می‌شود.
صادقی گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم تخم‌مرغ باید 3700 تومان عرضه شود.
وی افزود: در حال حاضر تخم‌مرغ با قیمت تنظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار شهرداری و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

 
نظرات شما
  •  

    علي معلم گفت : ۹۲/۰۶/۰۳

    3700 تومن كه شعاره الان دارن به قيمت هر كيلو 4800تا 5000 تومن ميفروشن ---مسولان فقط شعار ميدن از عمل خبري نيست ، واي به حال قشر ضعيف و بدبخت جامعه است خدا به دادمون برسه-----------------

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com