عرضۀ سیستم تمام اتوماتیک بسته بندی مرغ کامل

عرضۀ سیستم تمام اتوماتیک بسته بندی مرغ کامل
آلمان – در نمایشگاه IFFA 2013 که در ماه می در آلمان برگزار شد ، کمپانی TIPPER TIE دستگاه بسته بندی جدید TTBagH را به معرض نمایش عموم گذاشت .
دستگاه TTBagH که کارکرد ساده ای هم دارد مخصوص صنعت مرغداری و طیور ساخته شده و از سیستم های پیشتاز در زمینۀ بسته بندی مرغ کامل است و با بازدهی بالایی که دارد بسیار به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد . یک اپراتور به تنهایی قادر است با این سیستم در هر دقیقه 15 بسته بندی انجام دهد . دستگاه TTBH کیسۀ بسته بندی را باز  می کند و اپراتور مرغ را داخل آن جا می دهد ؛ پاهای مرغ جمع شده و کیسه بسته می شود . یک گیرۀ محکم نیز تعبیه می گردد و بسته بندی بر روی نوار حامل قرار گرفته می شود . تمامی این مراحل به صورت اتوماتیک انجام می شود و اپراتور را برای بسته بندی بعدی آماده می سازد . در واقع این سیستم با حذف یک سری اعمال اپراتور مثل بسته بندی ، گیره زنی ، و چیدن دنبالۀ کیسه ، کاربرد و استفاده از آن را راحت تر می سازد .
دستگاه TTBagH مجهز به کلیپر(گیره زنی) مخصوص است که هر یک از سه مدل گیره (سری های Z95 ، 100T ، و گیره های پلاستیکی) در آن قابل استفاده است و متعاقباً بسته بندی محکم تر ، و با ایمنی بالا ارائه می دهد .
کیفیت بالای بسته بندی نهایی متضمن کارایی دستگاه TTBagH است .

 
نظرات شما
  •  

    saeed گفت : ۹۶/۰۸/۰۵

    سلام . ممنون از مطلب خوبتون . قیمت دستگاه نمیدونین چنده؟و چطور میشه تهیه کرد؟بازم ممنون

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com