عرضه‌ی مرغ و تخم‌مرغ در سبد کالا به تثبیت قیمت‌ها‌ منجر شد

عرضه‌ی مرغ و تخم‌مرغ در سبد کالا به تثبیت قیمت‌ها‌ منجر شد
رئیس اتحادیه‌ی فرآورده‌های گوشتی و مواد پروتئینی شهرستان سبزوار با اشاره به توزیع مرغ و تخم‌مرغ در سبد کالا، گفت: عرضه‌ی مرغ و تخم‌مرغ در سبد کالا سبب تثبیت و جلوگیری از نوسان قیمت‌ها شد.
سیدعلی آقایی افزود: تأثیر این توزیع زمانی چشمگیر است که مداوم باشد.
وی با اشاره به تأثیر توزیع مرغ و تخم‌مرغ سبد کالا بر فروش مغازه‌دارها، تصریح کرد: 4 کیلو مرغ و مقداری تخم‌مرغ بصورت موقت تأثیر چشمگیری نمی‌تواند داشته باشد و این تأثیر زمانی چشمگیر است که مداوم باشد.
رئیس اتحادیه‌ی فرآورده‌های گوشتی و مواد پروتئینی شهرستان سبزوار ادامه داد: این توزیع سبب شده تا عرضه‌کنندگان این مواد خوراکی به سود کمتر راضی بوده و کالا و مواد خوراکی خود را با سود کم‌تر عرضه کنند.
آقایی هم‌چنین با اشاره به تقاضای روزانه 13 تا 15 تن گوشت مرغ در سبزوار و نزدیک شدن ایام نوروز از مسئولان خواست تا توزیع گوشت منجمد را برای ایام نوروز از دهم تا پانزدهم اسفندماه آغاز کنند.
وی در ادامه با بیان این‌که عرضه و توزیع مرغ منجمد در چند روز مانده به عید تأثیر چندانی در قیمت این ماده‌ی خوراکی ندارد، گفت: این امر فقط سبب طولانی شدن صفوف مرغ می‌شود.
رئیس اتحادیه‌ی فرآورده‌های گوشتی و مواد پروتئینی سبزوار تصریح کرد: اگر گوشت مرغ منجمد به‌تدریج وارد بازار شود قیمت‌ها نیز ثابت می‌ماند.
آقایی خاطرنشان کرد: توزیع گوشت مرغ منجمد سبب شده تا شماری از مرغداری‌ها دوره‌ی پرورش خود را بگونه‌ای تنظیم کنند تا تولید خود را چند روز به عید با قیمت بالاتر به‌فروش برسانند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com