عرضه گوشت مرغ منجمد و تازه

عرضه گوشت مرغ منجمد و تازه
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: هیچ گونه کمبودی در عرضه گوشت مرغ منجمد و گوشت گرم نداریم و مرغ منجمد هم در میادین شهرداری درحال توزیع است.
حسن رکنی در مصاحبه ای با اشاره به اینکه حدود ۱۵۰ هزار تن مرغ منجمد در سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده است ، افزود : در سه ماه اخیر به علت کاهش قابل توجه قیمت گوشت مرغ شرکت پشتیبانی امور دام برای کاهش زیان مرغداران حدود ۴۰ هزار تن گوشت مرغ را از تولید کنندگان خریداری و ذخیره سازی کرد و ذخیره سازی مرغ به ۱۵۰ هزار تن رسید.
وی گفت: از آنجا که قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یافته است برای مدیریت و کنترل بازار مصرف مرغ منجمد هم اکنون در میادین شهرداری ، تعاونی های مصرف و حتی در فروشگاه های زنجیره ای در صورتی که تقاضای خرید باشد ، عرضه خواهد شد.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاوزی افزود: قیمت پایه مرغ منجمد هر کیلوگرم ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که با حساب هزینه حمل و نقل و کارمزد مراکز عرضه برای مصرف کنندگان حداکثر ۱۰ درصد افزایش قیمت دارد.
رکنی درباره قیمت مرغ گرم گفت : قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم مرغ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان قیمت منطقی است اما قیمت بالاتر مورد تأیید وزارت جهاد کشاورزی نیست.
رکنی افزود: از امروز عرضه مرغ منجمد در بازار بیشتر خواهد شد تا قیمت مرغ در بازار مدیریت شود.
وی درباره میزان تولید مرغ در مرغداری ها گفت : هم اکنون جوجه ریزی به صورت ماهانه در سالن های پرورش انجام می شود و هیچ کمبودی در زمینه تولید گوشت مرغ نخواهیم داشت ، بنابر این مصرف کنندگان دغدغه ای برای تأمین گوشت مرغ ندارند.
رکنی تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای عرضه مرغ منجمد و مرغ گرم نداریم و مراکز استان ها نیز با هماهنگی سازمان های جهاد کشاورزی می توانند مرغ مورد نیاز را برای پاسخگویی به بازار مصرف تهیه کنند.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولید کنندگان مرغ فعالند ، ذخایر قابل توجه گوشت مرغ نیز وجود دارد و به هر میزانی که لازم باشد آماده تحویل گوشت مرغ به مراکز عرضه هستیم. 
 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۱/۲۰

    اقاى ركنى درست است كه توليد كنندگان هيچ دغدغه اى جهت توليد مرغ ندارند و هميشه اماده توليد هستند اما دغدغه انها ترس و وحشت از دوباره دچار ضررهاى سنگين شدن است و از اين كه دوباره مرغ توليدشان با هركيلو حداقل ١٥٠٠ نومان ضرر و خواهش و التماس به دلالان نفروشند شما بايد اين اطمينان را به توليد كننده بدهيد كه دوباره ورشكسته و نابود نشوند شما ميتوانيد جلوى رانت خواريهاى نهاده ها و اين اختلاف قيمت مرغ زنده تا كشتار را بكيريد و باعث ثبات قيمت مثل كشورهاى ديگر باشيد نه اينكه فقط تمام ضررها را مرغدار بدهد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com