عرضه کافی گوشت مرغ برای ماه رمضان/ قیمت 6200 تومان

عرضه کافی گوشت مرغ برای ماه رمضان/ قیمت 6200 تومان
رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: تداراک لازم برای عرضه کافی گوشت مرغ در ماه رمضان دیده شده است و قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای عرضه در این ماه حدود 6200 تومان است.
محمد یوسفی اظهار کرد: به طور معمول هر ماه بین 90 تا 100 میلیون قطعه جوجه وارد سالن‌های پرورش مرغ می‌شود. از حدود دو ماه قبل برای ماه مبارک رمضان جوجه ریزی‌ها انجام شده است. تولید به اندازه کافی وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم و به طور کلی بازار آرام است.
وی افزود: ضمن آنکه شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره‌هایی را در اختیار دارد و اعلام کرده است که افراد می‌توانند از ذخیره‌ها نیز استفاده کنند.
رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی درباره اینکه برای ماه رمضان چه میزان تولید گوشت مرغ پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: اگر وزن مرغ 1.5 کیلوگرم باشد تولید ماهانه حدود 150 هزار تن خواهد بود، در حالی که وزن مرغ‌هایی که اکنون تولید می‌شود خیلی بیشتر از 1.5 کیلوگرم است و پیش‌بینی می‌شود که برای ماه رمضان حدود 180 هزار تن تولید مرغ داشته باشیم.
یوسفی درباره قیمت گوشت مرغ توضیح داد: مرغ زنده به صورت نقد کیلویی 4000 تومان و مرغ کشتار شده در مراکزعمده فروشی مثل میدان بهمن کیلویی 5700 تا 5800 تومان است. همچنین گوشت مرغ در غرفه‌های سطح شهر و میادین میوه و تره‌بار 6180 تومان تا 6190 تومان است. البته همه مغازه‌ها از این نرخ تبعیت نمی‌کنند و بعضی مغازه‌ها از این قیمت پایین‌تر و بعضی هم بالاتر عرضه می‌کنند.
وی پیش‌بینی کرد که قیمت گوشت مرغ در ماه رمضان نیز در حدود همین نرخ فعلی باشد و افزایش قیمتی همراه نداشته باشیم، حتی امکان کاهش قیمت هم وجود دارد. 
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۵/۰۳/۱۷

    این ..... رو کی رییس اتحادیه مرغدارن کرده، این ..... از اینکه مرغداران ضرر میدهند شاد به نظر می رسد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com