عرضه و کشتار مرغ زنده در ماهشهر ممنوع شد

عرضه و کشتار مرغ زنده در ماهشهر ممنوع شد
شهریارسیروس در جلسه ستاد آنفولانزای پرندگان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهارداشت: عرضه و کشتار مرغ زنده در سطح شهر یکی از معضلات اساسی بوده و دامپزشکی موظف است با همکاری اجرائیات شهرداری نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام کند.
وی افزود: مصوبات جلسات بایستی بعد از هر جلسه توسط دستگاه مربوطه اجرایی شود در غیر این‌صورت برخورد جدی با دستگاه‌هایی که با بی‌اعتنایی از این مصوبات می‌گذرند خواهد شد.
معاون فرماندار ماهشهر در ادامه با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر در تامین سلامت و بهداشت عمومی افزود: هرگونه عواملی که باعث به خطر انداختن سلامت شهروندان شوند بایستی به طور جدی با آنها برخورد قانونی شود.
وی با اشاره به ممنوعیت هرگونه عرضه قلیان در امکان عمومی اضافه کرد: مرکز بهداشت موظف است نسبت به جمع‌آوری عرضه قلیان در شهر اقدام کند.
معاون فرماندار بندرماهشهر به همکاری اداره کل بنادرودریانوردی با مرکز بهداشت اشاره کرد و افزود: اداره کل بنادر ودریانوردی لازم است لحاظ سلامت شهروندان برای صادرات و واردات کالا با مرکز بهداشت هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشد.
وی ادامه داد: تمام کارکنان تخلیه و بارگیری اداره کل بنادرودریانوردی که در معرض خطر بیماری بوده باید برای آزمایش و انجام اقدامات پیشگیرانه دراختیار مرکز بهداشت قرار گیرند.
وی تصریح کرد: اداره بنادرو دریانوردی موظف است برای نظارت و بازرسی، مکانی را برای شستشوی کامیون‌های حمل بار اختصاص دهد.
سیروس درادامه انجامآموزش‌های لازم برای شهروندان برای مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان خواستار شد و افزود: شبکه دامپزشکی موظف است برای اطلاع‌رسانی برای مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان با چاپ بروشور به شهروندان ظرف مدت یک هفته انجام دهد.
وی در ادامه افزود: اداره خفاظت محیط زیست نسبت به تخمین سهمیه سوخت مورد نیاز شناورهای بازرسی مربوطه در دریا اقدام تا برای سهمیه آن و همچنین برای بازرسی از جزیره قمر با هماهنگی منطقه سوم دریایی از طریق فرمانداری اقدام شود.
وی در پایان افزود: اداره محیط زیست موظف بایستی با صیادانی که بصورت غیرمجاز از مناطق ممنوع صید می‌کنند برخورد جدی کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com