عرضه مرغ گرم به قیمت ۶۹۸۰ تومان / ساعات کار میادین در ایام عید اعلام شد

عرضه مرغ گرم به قیمت ۶۹۸۰ تومان / ساعات کار میادین در ایام عید اعلام شد
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ گرم با قیمت ۶۹۸۰ تومان خبر داد و گفت: ساعت کار میادین در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.
احمد صفوی در جمع خبرنگاران درخصوص پیش‌بینی و تمهیدات لازم سازمان میادین و میوه و تره‌بار به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به محصولات مورد نیاز گفت: ایجاد 40 جایگاه و 100 غرفه موقت تنظیم بازار، ایجاد 20 جایگاه تک محصولی، ایجاد 40 محل عرضه محصول با سبد، ایجاد 100 جایگاه ماهی قرمز، تزئینات سفره هفت‌سین، گل و گیاه و همچنین 300 غرفه بسته‌بندی و دست‌چین در میادین راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از بهره‌برداری از 11 بازار جدید الإحداث و بازسازی شده طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: از 181 میدان و بازار در سال گذشته به بیش از 190 بازار رسیده‌ایم.
وی در خصوص ساعت کاری میادین و بازارها در روزهای پایانی سال، گفت: در روز جمعه 29 اسفند از ساعت 7 تا 18 و در روز شنبه یکم تا دوم فروردین تمامی میادین و بازارها تعطیل و از سوم تا چهارم فروردین فقط میادین 15 گانه به صورت نیم‌روز از ساعت 8 تا 13 و از مورخ 5 فروردین تا 12 فروردین تمامی میادین و بازارها از ساعت 8 تا یک باز و روز پنجشنبه 13 فروردین تمامی میادین تعطیل و روز جمعه 14 فروردین تمامی میادین از ساعت 8 تا 13 فعال است.
وی همچنین از اجرای طرح تخفیفات ویژه از 5 تا 20 درصد خبر داد و گفت: 10 درصد برای محصولات شوینده و بهداشتی، انواع چای، انواع شربت و آبمیوه، آجیل و خشکبار و ... و 20 درصد برای انواع آب معدنی و 5 درصد برای انواع روغن تخفیف در نظر گرفته‌ایم.
به گفته صفوی، اکیپ‌هایی را برای نظارت در میادین مستقر کرده‌ایم.
صفوی از عرضه مرغ گرم به قیمت 6980 تومان در میادین میوه و تره‌بار خبرداد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com