عرضه مرغ منجمد درجه‌یک با قیمت مناسب در خرمشهر

عرضه مرغ منجمد درجه‌یک با قیمت مناسب در خرمشهر
عبدالامیر ربیهاوی اظهار داشت: به منظور برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه کالا به صورت مشترک بین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با سازمان منطقه آزاد اروند به توافق رسیدیم و این نمایشگاه در سالن محل نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد واقع در فلکه فرودگاه آبادان برپا خواهد شد.
وی در خصوص زمان آغاز نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از تاریخ 10 اسفندماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت و در صورت استقبال شهروندان از آن امکان تمدید مدت برپایی نمایشگاه نیز وجود دارد.
رئیس اداره بازرگانی خرمشهر افزود: همچنین مسئولان منطقه آزاد اروند برای رفاه حال بازدید کنندگان نمایشگاه و تسهیل در عبور و مرور آنها سرویس‌های رایگانی را در اختیار این شهروندان قرار خواهند داد.
ربیهاوی در ادامه به بحث نظارت و کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: از امروز ارسال پیامک‌ اطلاع‌رسانی به تمام واحدهای صنفی شهرستان شروع شده و در حقیقت تبلیغات نظارتی از اول اسفندماه شروع شده‌ و عملیات نظارت از تاریخ دهم این ماه آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه اداره بازرگانی تدابیری برای توزیع مرغ منجمد در سطح شهرستان اندیشیده است، خاطرنشان کرد: عرضه مرغ منجمد درجه یک یا اصطلاحا شکم‌خالی با قیمت هر کیلو 3 هزار و 100 تومان برای مصرف‌کنندگان برای شهروندانی که قادر به تهیه مرغ کشتار روز نیستند آغاز شده‌ است.
رئیس اداره بازرگانی خرمشهر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مرغ کشتار روز به مصرف کنندگان توصیه می‌کنیم فعلا مرغ‌ منجمد خریداری کنند تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.
ربیهاوی در پایان با بیان اینکه قیمت‌ این کالا به تمامی واحدهای صنفی اعلام شده است، گفت: اداره بازرگانی خرمشهر در طول تعطیلات نوروز و پیش از آن به کنترل و نظارت دقیق قیمت‌ها خواهد پرداخت و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به طور جدی با فرد یا افراد متخلف برخورد می‌کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com