عرضه مرغ منجمد 5 هزار و 100 تومانی در فارس

عرضه مرغ منجمد 5 هزار و 100 تومانی در فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: توزیع مرغ منجمد تولید داخلی استان، تازه، با کیفیت مطلوب و دارای تأییدیه بهداشتی است.
قاسمی افزود: با خرید و ذخیره‌سازی کافی مرغ در سردخانه‌های استان، مردم فارس هیچ نگرانی بابت کیفیت، قیمت و تأمین مرغ مصرفی خود در ایام نوروز نداشته باشند.
وی درباره مزیت استفاده مرغ منجمد نسبت به مرغ گرم گفت: انجماد مرغ باعث ماندگاری بیشتر و از بین رفتن میکروب‌های احتمالی در گوشت می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان ساخت: ذخایر فعلی مرغ منجمد تولید داخلی استان با تأییدیه و نظارت اداره کل دامپزشکی فارس به مقدار کافی در سردخانه‌های مجهز استان به منظور تأمین نیاز مردم تهیه شده است و مردم هیچ نگرانی بابت رعایت نکات بهداشتی در مصرف مرغ عرضه شده در بازار نداشته باشند.
وی بیان کرد: دولت با اعمال مدیریت صحیح و به موقع در راستای حمایت از تولید کنندگان و همچنین تأمین نیاز مصرف‌کنندگان و پیش‌بینی تنظیم بازار، در اوایل زمستان جاری نسبت به خرید و ذخیره‌سازی مرغ گرم باکیفیت مطلوب و رعایت نکات بهداشتی از تولید کنندگان داخلی تحت نظارت دامپزشکی استان اقدام کرده است.
قاسمی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد را در سردخانه 51 هزار ریال تعیین کرده و شبکه‌های توزیع، فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری و شرکت‌های زنجیره‌ای استان می‌توانند مرغ منجمد را با این مبلغ دریافت و به دست مصرف کننده برسانند.
وی اعلام کرد: هم اکنون شرکت پشتیبانی امور دام استان آماده تحویل مرغ منجمد از قرار هر کیلوگرم 51 هزار ریال به شبکه توزیع شامل تعاونی‌های مصرف، دستگاه‌های عمده مصرف کننده، بازارچه‌های شهرداری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی و مصرف کنندگان عمده مرغ است.
به گفته وی، با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات، اصناف و بازرسی، نظارت بر کنترل قیمت کالاهای اساسی بازار را به نحو مقتضی انجام خواهیم داد تا با حفظ منافع تولید کننده، از اجحاف به مصرف کننده جلوگیری شود. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com