عرضه مرغ در بازار مازندران مشکلی ندارد

عرضه مرغ در بازار مازندران مشکلی ندارد
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت تولیدات داخلی استان، گفت: مشکلی در عرضه مرغ در بازار مازندران نیست.
دلاور حیدرپور در جلسه تودیع و معارفه معاونت بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی مازندران، با اشاره به فاصله داشتن از ظرفیت های موجود و امکان بهره‌برداری و تولید بیشتر از ظرفیت‌های استان در بخش دام و طیور، خواستار حضور بیشتر تشکل‌ها برای بهره گیری از این ظرفیت‌ها شد.
وی، به اشباع بازار داخلی از تولیدات مرغ اشاره کرد و گفت: باید ظرفیت به سمت تولید کمی و کیفی قابل رقابت با دنیا در بازار خارج از کشور پیش رود و با بهره‌گیری از دانش روز و بکارگیری آن، از تشکل های تولیدی بخش طیور نیز استفاده شود.
حیدرپور، کشورهای آسیای میانه، عراق و افغانستان را از جمله کشورهای هدف صادرات محصولات دام و طیور استان برشمرد و بر تولید شیر در استان تأکید کرد و از آن به عنوان یک اصل در سازمان جهادکشاورزی مازندران یاد کرد.
وی بیان کرد: به منظور قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی و متعاقب آن قانون انتزاع و برگزاری جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان به ریاست استاندار مازندران، دبیری کمیسیون فوق از سازمان صنعت، معدن و تجارب به سازمان جهاد کشاورزی مازندران محول شد.
رئیس جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: مقرر شد حبوبات و خرما از سوی سازمان تعاون روستایی استان تامین و توزیع شود.
وی افزود: محل تامین گوشت مرغ و قرمز در محل سردخانه‌‌های استان مازندران، شکر در کارخانه قند شیروان و برنج شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور است.
در پایان با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش های 62 ماهه حسین نگهدار در سمت معاون بهبود تولیدات دامی این سازمان سپاسگزاری و وی را به عنوان مشاور خود در امور دام و طیور منصوب کرد.
علی‌رضا عطایی نژاد در حکمی بعنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان منصوب و معرفی شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com