عرضه مرغ بدون آنتی‌بیوتیک هر کیلوگرم پنج‌هزار و 800 تومان

عرضه مرغ بدون آنتی‌بیوتیک هر کیلوگرم پنج‌هزار و 800 تومان
فرهنگ مصرفی چهارمحال و بختیاری طوری است که بیشتر گوشت گوسفندی مصرف می‌کنند، در حالی که گوشت سفید ازجمله مرغ بدون آنتی‌بیوتیک نیز به‌طور گسترده هر کیلوگرم پنج‌هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.
معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این مطلب گفت: طبق برنامه پنجم توسعه باید 17 هزار تن سالانه گوشت مرغ در استان تولید می‌شد، در حالی که هم‌اکنون 23 هزار تن تولید می‌شود.
برزو هیبتیان افزود: همچنین طبق برنامه پنجم برنامه‌ریزی شده بود که 29 هزار تن گوشت قرمز سالانه تولید شود، این در حالی است هم‌اکنون 35 هزار تن تولید و عرضه می‌شود که به‌طور قابل توجهی از برنامه جلو است.
وی خاطرنشان کرد: استان نه‌تنها در تولید گوشت خودکفا است، بلکه بخشی از نیاز استان‌های اصفهان و خوزستان را نیز تأمین می‌کند.
هیبتیان ادامه داد: فرهنگ مصرفی چهارمحال و بختیاری طوری است که بیشتر گوشت گوسفندی مصرف می‌کنند، در حالی که گوشت سفید ازجمله مرغ بدون آنتی‌بیوتیک نیز به‌طور گسترده هر کیلوگرم پنج‌هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.
وی تصریح کرد: جوجه‌ریزی برای تهیه گوشت مرغ ایام عید به‌صورت کافی صورت گرفته است، به‌طوری‌که نه‌تنها مشکلی وجودندارد، بلکه امکان دارد مازاد بر نیاز نیز باشد که در این صورت شرکت پشتیبانی امور دام آن را خریداری و ذخیره‌سازی می‌کند تا در مواقع لزوم به بازار عرضه کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com