عرضه مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در بازار مصرف قطع نشود

عرضه مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در بازار مصرف قطع نشود
رئیس سازمان جهادکشاوری آذربایجان‌شرقی گفت: باید شرایطی را فراهم سازیم تا عرضه مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در سطح مرغ فروشی‌ها و بازار مصرف قطع نشود.
مسعود محمدیان صبح امروز در حاشیه بازدید از پرورش مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در مرغداری گوشتی شرکت تعاونی 235 ترکمانچای از توابع شهرستان میانه، اظهار کرد: تولید محصول سالم جزو سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است.
وی افزود: تولید مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در استان گامی بزرگ برای ایجاد امنیت غذایی مردم جامعه بوده و در کنار آن، ارتقای کیفیت بهداشتی محصولات تولیدی زمینه‌‌ای مناسب برای تولید محصولات سالم و ارگانیک در شمال‌غرب کشور، بستر‌سازی برای صادرات گوشت مرغ و فرآورده‌های مرتبط، مطابق با بالاترین استانداردهای بین‌المللی به خارج از کشور و همچنین ارتقای سطح تکنیکی و بهداشتی کشتارگاه‌‌های طیور استانی از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای طرح تولید این محصولات در آذربایجان شرقی خواهد بود.
وی با تاکید بر ادامه روند تولید و توزیع مستمر مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در همه نقاط استان افزود: باید برنامه‌ریزی کرده و شرایطی را فراهم سازیم تا عرضه مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در سطح مرغ فروشی‌ها و بازار مصرف قطع نشود.
محمدیان با اشاره به اینکه استقبال کم‌نظیر مردم از مصرف گوشت مرغ بدون آنتی‌بیوتیک، رسالت و مسئولیت اداره کل دامپزشکی و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان را سنگین ساخته و ما را به این سمت هدایت می‌کند تا به سمت تولید محصول سالم و ارگانیک قدم برداریم، گفت: بدیهی است استقبال مردم از این‌گونه تولیدات، انگیزه تولیدکنندگان و پرورش دهندگان مرغ گوشتی را افزایش می‌دهد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com