عرضه مرغ 5700 تومانی در گیلان

عرضه مرغ 5700 تومانی در گیلان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش نرخ مرغ در این استان گفت: از روز سه شنبه 93/11/21 مرغ با قیمت بین 5 هزار و 700 تا 5 هزار و 800 تومان در اختیار مصرف‌کنندگان گیلان قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری موج از تالش، علیرضا شعبان‌نژاد دیروز در مراسم افتتاح سردخانه 5 هزار تنی سراج نصرتی در روستای داوان بخش کرگانرود این شهرستان، اظهار کرد: در گیلان حدود 2 میلیون و 700 هزار تن محصولات کشاورزی تولید می‌شود و احداث سردخانه‌ها یک نیاز مبرم در این استان است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان این که حدود 90 هزار تن سردخانه فعال در استان وجود دارد، تصریح کرد: سردخانه‌هایی با ظرفیت حدود 152 هزار تن در گیلان در دست ساخت است.
وی درباره افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر در گیلان یادآور شد: از روز سه شنبه برای تنظیم بازار مرغ قیمت 5 هزار و 500 تومان از سردخانه به عاملان داده می‌شود و با یک سود 5 درصدی بین 5 هزار و 700 تا 5 هزار و 800 تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
شعبان‌نژاد خط قرمز دولت و وزارت جهاد کشاورزی را قیمت مرغ 7 هزار تومانی عنوان کرد و متذکر شد: بالاتر از این نرخ مرغ را کنترل می‌کنیم.
گفتنی است؛ سردخانه 5 هزار تنی «سراج نصرتی واق» در روستای «داوان لیسار کرگانرود» بیش از 5 میلیارد تومان هزینه داشت که 3 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دولتی و بقیه سهم آورده بوده است. 
 
نظرات شما
  •  

    تق گفت : ۹۳/۱۱/۲۱

    با سلام
    خط قرمز سازمان جهاد کشاورزی باید عدم ضرر تولید باشد نه قیمت منطقی؟ به فکر سرمایه عظیم واحد ها ونیروهای که از این راه امرار معاش می کنند>

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com