عرضه تخم مرغ به نرخ مصوب در بازار روزهای کرج آغاز شد

عرضه تخم مرغ به نرخ مصوب در بازار روزهای کرج آغاز شد
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد که عرضه تخم مرغ به نرخ مصوب در بازار روزهای شهرداری کرج آغاز شد.
بهروز ورمهمدی گفت: تخم مرغ با نرخ مصوب شانه ای 12 هزار و 600 تومان در بازارهای روز تحت پوشش شهرداری کرج به فروش می رسد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در چند هفته گذشته عرضه تخم مرغ با افزایش قیمت همراه بود و قیمت آن به بیش از شانه ای 16 هزار تومان رسید،با هماهنگی و همکاری ستاد تنظیم بازار روزانه مقدار زیادی تخم مرغ در میادین بازار روزهای کرج به قیمت مناسب توزیع شده و به دست مصرف کنندگان می رسد.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج افزود: بر این اساس برای تنظیم بازار این محصول، هماهنگی لازم با امور پشتیبانی دام و ستاد تنظیم بازار برای عرضه تخم مرغ ارزان توسط این سازمان به عمل آمد.
وی بیان کرد: قیمت مرغ و تخم مرغ همه ساله در اواخر فصل پاییز در بازار رو به افزایش است که علت اصلی آن افزایش تقاضای فصلی برای خرید این محصول و گاهی وعوامل دیگری مانند بروز بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان آن را تشدید می کند.
ورمهمدی ادامه داد: اکنون هیچ محدودیتی درعرضه تخم مرغ ارزان در این میادین وجود ندارد و تا زمانی که بازار کنترل نشود توزیع محصول به قیمت اعلام شده ادامه خواهد داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com