عرضه تخم مرغ به میزان کافی است

عرضه تخم مرغ به میزان کافی است
یدالله صادقی با بیان اینکه هم اکنون در عرضه تخم مرغ، با مشکلی مواجه نیستیم و تولید کننده نیز از مازاد تولید خود خبر می دهد، گفت: با این وجود تولید کننده مدعی است که قیمت کنونی پایین است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران این موضوع را نیز یادآور شد: عرضه تخم مرغ به میزان کافی است و گزارشی مبنی بر کمبود تخم مرغ به این سازمان اعلام نشده است.
وی در ادامه افزود: نرخ کنونی با توجه به شرایط تولید و بازار مناسب است و اگر هر شانه تخم مرغ بدون مارک دو کیلوگرم باشد ، حدود پنج هزار و 400 تا پنج هزار و 600 تومان عرضه می شود.
وی افزود: نرخ هرکیلوگرم تخم مرغ مارک دار نیز اندکی با تخم مرغ فله ای تفاوت دارد و یک شانه دو کیلوگرمی آن شش تا شش هزار و 100 تومان عرضه می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همچنین گفت: با توجه به انجام برخی مراحل بهداشتی و بسته بندی خاص تخم مرغ توسط شرکتها طبیعی است که این نوع عرضه با توجه به هزینه های مترتب بر آن هرشانه 200 تا 300 تومان گران تر شود.
این مقام مسئول ادامه داد: قیمت گذاری کنونی تخم مرغ درشرایطی که هنوز افزایش نرخ نهاده ها اعمال نشده، به نفع مصرف کننده است اما تولید کنندگان مدعی هستند که متضرر می شود.
وی در مورد مقایسه قیمت تخم مرغ در زمان کنونی با مدت مشابه سال گذشته گفت: آنفلوانزای مرغی از اصلی ترین عوامل کاهش تخم مرغ و افزایش آن در فروردین سال 90 بود و نمی توان نرخ کنونی را با آن زمان مقایسه کرد. 
 
نظرات شما
  •  

    چپریان از قم گفت : ۹۱/۰۱/۲۳

    از این مقام محترم مسئول میخواهم از اتاق مدیریت خود به بازار بیایند و بعد در مورد قیمت و تولید کننده و به زعم خودشان ادعای او اظهار نظر بفرمایند.از تولیدکننده هر شانه را 2800 تومان میخرند!!! پس این مابه التفاوت کجا میرود؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com