عرضه 4 هزار تن گوشت مرغ مازاد بر نیاز سمنان در بازار

عرضه 4 هزار تن گوشت مرغ مازاد بر نیاز سمنان در بازار
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در ماه جاری حدود 4 هزار تن گوشت مرغ مازاد بر نیاز استان برای عرضه به بازار استان‌های همجوار وجود دارد.
سید حسن میرعماد در نشست کمیته اجرایی تنظیم بازار از وجود بیش از 2 میلیون قطعه مرغ زنده برای کشتار در ماه جاری خبر داد و افزود: برآورد می‌شود حدود 5 هزار تن گوشت مرغ از استان به بازار مصرف عرضه شود.
وی خاطرنشان ساخت: با توجه به نیاز متوسط روزانه استان به 35-30 تن گوشت مرغ، حدود 4 هزار تن گوشت مرغ مازاد بر نیاز استان وجود دارد که از استان خارج می‌شود.
در این نشست مرتضی معتمد، مدیر سازمان تعاون روستایی استان، نیز با توجه به تأمین بیش از 12 هزار تن سیب و پرتقال از حمل حدود 700 تن میوه با اولویت پرتقال به استان خبر داد و افزود: مابقی میوه خریداری شده نیز در حال حمل است.
در این نشست بعد از بحث و تبادل نظر در خصوص بازار مرغ و با توجه به روند کاهش قیمت مرغ زنده در روزهای اخیر مقرر شد، گوشت مرغ گرم آماده طبخ در استان بین 7 هزار و 200 تا 7 هزار و 450 تومان به دست مصرف کننده برسد.
همچنین با کاهش قیمت مرغ منجمد نیز از سوی اعضا مقرر شد؛ مرغ منجمد نیز در استان با قیمت 5 هزار و 550 هزار تومان به دست مصرف کنندگان برسد.
در ضمن در این نشست با توجه به اهمیت موضوع نظارت و بازرسی تاکید شد در طول اجرای طرح تنظیم بازار؛ به ویژه در خصوص میوه شب عید، گروه‌های نظارت و بازرسی از محل تحویل میوه (سردخانه) تا محل عرضه را تحت کنترل داشته باشند تا میوه شب عید به دست آحاد مردم مصرف کننده برسد. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com