عرضه 200 تن مرغ منجمد در بازار مصرفی/کمبود مرغ در تهران وجود ندارد

عرضه 200 تن مرغ منجمد در بازار مصرفی/کمبود مرغ در تهران وجود ندارد
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان تهران به افزایش قیمت گوشت مرغ گرم در سطح استان تهران اشاره کرد و گفت: تا کنون افزون بر 200تن مرغ منجمد درسطح استان توزیع شده و کمبود مرغ مصرفی برای خانوارها در تهران وجود ندارد

یوسف جلوخانی مهم ترین علت افزایش قیمت مرغ گرم در فروشگاهها و بازارهای میادین و تره بار را کمبود جوجه ریزی مرغداریها در این بازه زمانی عنوان کرد.
به گفته وی افزایش قیمت جوجه از یک هزار و 700تومان به 2 هزار و 400تومان برای مرغداریها باعث شده که این مراکز تولیدی در بازه زمانی دوره ای اقدام به پرورش مرغ گوشتی نکنند.
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه این موضوع باعث شد قیمت هر کیلو گرم مرغ گرم به 8هزار و 100تومان برسد، اظهار کرد: در حال حاضر عرضه مرغ منجمد در 15 مرکز میدان تره بار استان تهران به صورت جزئی و کلی در حال انجام است.
وی افزود: در حال حاضر افزون 50هزار تن مرغ منجمد، به صورت ذخیره استراتژیک در سردخانه های اداره کل پشتیبانی امور دام استان موجود است.
به گفته جلوخانی قیمت هر کیلو گرم مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار، فروشگاهها و مغازه ها، 5هزار و 700تومان است.
* یک هزار و 700تن گوشت قرمز وارداتی به استان تهران
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه برای تنظیم بازار مصرفی یک هزار و 700تن گوشت گرم گوسفندی وارد مجتمع های این نهاد شده است گفت: برای تنظیم بازار مصرفی این میزان گوشت گرم از کشورهای آسیایی مرکزی از جمله قزاقستان، گرجستان، ارمنستان، روسیه و استرالیا وارد استان شده است.
جلوخانی ادامه داد: قیمت هر کیلو گرم گوشت لاشه از کشور های آسیایی 31هزار و 500تومان و هر کیلو گرم گوشت لاشه کشور استرالیا 33 هزار تومان از طریق میادین میوه و تره بار، و فروشگاههای زنجیره به فروش می رسد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com