عرضه 150 هزار راس دام عشایر به مناسب عید قربان

عرضه 150 هزار راس دام عشایر به مناسب عید قربان
داریوش جهان پیما، معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: در خصوص عید قربان هماهنگی های لازم با شهرداری، شبکه های شهرستانی استان، فرمانداری ها و غیره انجام شده است.
وی افزود: گروه های ثابت و سیاری برای استقرار در شهرستان های استان در نظر گرفته شده است.
جهان پیما خاطر نشان ساخت: در تهران مقرها و جایگاه های ثابتی با همکاری شهرداری، بهزیستی و بخش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد خواهد شد.
وی افزود: ایستگاه های ثابت شهرداری در 24 نقطه تهران ایجاد خواهد شد اما این نهاد اجتماعی حدود 20 واحد نیز با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد خواهد کرد.
معاون فنی اداره کل دامپزشکی تهران تعداد واحدهایی را که بهزیستی احداث کرده است چهار واحد اعلام کرد و گفت: در مجموع دامپزشکی به 70 مرکز در کل سطح استان سرکشی خواهد کرد.
وی در پاسخ به اظهارات برخی فروشندگان که منشا دام های عرضه شده در عید قربان سال گذشته را وارداتی می دانستند، گفت: دام های عرضه شده برای عید قربان امسال منشا داخلی دارد.
جهان پیما اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده، امور عشایری ظرفیتی را برای تامین دام استان تهران در نظر گرفته و وعده کرده که نیاز استان را تامین کند. بخشی از دام ها نیز بوسیله عشایر قوچان و قم به طور مستقیم به تهران وارد می شود و در روزهای عید قربان به فروش می رسد.
 
کلمات کلیدی عرضه دام زنده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com