ظرفیت ذخیره گوشت و مرغ گلستان با استانداردهای پدافند غیرعامل فاصله دارد

ظرفیت ذخیره گوشت و مرغ گلستان با استانداردهای پدافند غیرعامل فاصله دارد
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان گفت: ظرفیت ذخیره گوشت و مرغ گلستان با استانداردهای پدافند غیرعامل فاصله دارد.
قاسم غریب آبادی، عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: در صورت بروز هر گونه بحران بخصوص طبیعی، استان گلستان این آمادگی را دارد که برای مدت حداقل دو ماه نیازهای مردم را بصورت کامل مرتفع کند و این موضوع نشان دهنده حساسیت و توجه مسئولین ارشد استان به اصول پدافند غیر عامل است.
وی افزود: گلستان در رابطه با ذخیره گندم، برنج و سوخت وضعیت مطلوبی دارد.
وی بیان کرد: در زمینه ذخیره گوشت و مرغ هم وضعیت خوب است اما برای رسیدن به وضعیت استاندارد و رعایت اصول پدافند غیرعامل که ذخیره این اقلام برای مدت سه ماه باید انجام پذیرد، نیاز به ظرفیت سازی بیشتری در استان است.
غریب آبادی با اشاره به اهمیت ذخیره سازی اقلام و کالاهای اساسی و حیاتی افزود: استان گلستان دارای رتبه سوم کشور در بحث تولید مرغ است و این ظرفیت بسیار خوبی برای استان به شمار می رود.
این مدیر استانی ضمن تشکر از سرمایه گذارانی که در قالب بخش خصوصی اقدام به ایجاد سردخانه ذخیره گوشت کرده اند اضافه کرد: سردخانه هایی که در حال فعالیت هستند از پتانسیل کافی برای ذخیره مورد نیاز برخوردار هستند، اما به دلیل عدم وجود سرمایه در گردش، امکان استفاده از همه ظرفیت سردخانه ها وجود ندارد که این امر مستلزم توجه مسئولین ذیربط برای حل مشکلات مالی سرمایه گذاران است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com