ظرفیت تولید مرغ در چالوس به 560 هزار قطعه رسید

ظرفیت تولید مرغ در چالوس به 560 هزار قطعه رسید
مدیر جهاد کشاورزی چالوس با اشاره به راه اندازی یک واحد جدید تولید مرغ با ظرفیت یکصدهزار مرغ در چالوس گفت: ظرفیت تولید مرغ در چالوس به 560 هزار قطعه رسید.
یزدانقلی خزایی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه راهکارهای توسعه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در فرمانداری نوشهر افزود : این اداره با تمام توان و در کمترین زمان حامی سرمایه گذاران است به شرط آن که هیچ مشکل قضایی نداشته باشند و در همین راستا هم تاکنون پروژه های بزرگی با دادن تسهیلات لازم مورد حمایت قرار گرفتند.
وی به بحران سرما و برف سال گذشته در غرب مازندران اشاره کرد و اظهار داشت : یکهزار و 230 میلیارد ریال تسهیلات به مازندران اختصاص یافت که از این مقدار 50 درصد مربوط به بخش کشاورزی بود که 10 درصد آن برای شهرستان چالوس جذب شد.
او افزود : هم اکنون بانک کشاورزی چالوس 20 درصد آن را جذب کرده است ولی بانک صادرات تاکنون حتی یک پرونده نیز برای دریافت تسهیلات تشکیل نداده است که این امر موجب نارضایتی مردم شده است.
مدیر جهاد کشاورزی چالوس همچنین این منطقه را دارای بهترین شرایط برای پرورش کیوی عنوان کرد و اظهار داشت: حتی در پیشرفته ترین کشورهای دنیا تولید کیوی در هکتار 16 تن است ولی در مناطق غرب مازندران میزان برداشت به بیش از 40 تن نیز می رسد که لازم است در زمینه توسعه کشت این محصول در منطقه تدابیر و اطلاع رسانی مطلوب انجام شود.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۰/۲۰

    بجاى تاسيس مرغدارى بهتر است به رفع مشكلات انها باشيد جون هر چه مرغدارى افزايش يابد بدبختى بيشتر براى توليدكننگان جديد و قبلى ميشود أيا شما متوجه هستيد كه يكى از بزرگترين صنعت كشور را نابود كرديد و با افتخار از تاسيس مرغداريهاى جديد صحبت ميكنيد از قديم ميگفتند يكى سنگى مياندازد در چاه صد عاقل نمى توانند در بياورند حالا اين شده ،حكايت توليد ما در اين كشور اما اقايان كه هيچ اطلاعى از اوضاع توليدكنندگان ندأريد بهتر نيست كم كم خود را كنار كشيده و كار را بدست كاردانش بسپاريد تا شايد روزنه اميدى بيايد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com