ظرفیت بارگیری و حمل نهاده های کشاورزی از بندر امام خمینی(ره) افزایش یافت

ظرفیت بارگیری و حمل نهاده های کشاورزی از بندر امام خمینی(ره) افزایش یافت
محمدرضا طلایی در جریان بازدید از مجتمع بندری امام خمینی(ره) اظهار داشت: در حال حاضر روزانه هفت تا هشت هزار تن  نهاده های کشاورزی از مبدأ بندر امام خمینی(ره) به نقاط مختلف کشور بارگیری و حمل می شود، که امیدواریم این روند با شتاب همچنان ادامه داشته باشد.
مدیرعامل پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر مقادیر قابل توجهی کنجاله سویا و دیگر انواع نهاده‌های کشاورزی در انبارها و بنادر کشور موجود است، گفت: تلاش می‌کنیم سرعت خروج و توزیع نهاده های کشاورزی  را افزایش دهیم تا بتوانیم کمبودی که در این خصوص  پیش آمده، جبران کنیم. 
 طلایی، بندر امام خمینی(ره) را یکی از بنادر بزرگ کشور به عنوان مبدأ تامین نهاده های کشاورزی عنوان کرده و افزود:  با برنامه‌ریزی های به عمل آمده قصد داریم بارگیری این نوع کالاها را روزانه تا ۱۲ هزار تن ارتقا دهیم.
وی افزود: ما تاکنون هیچ مشکلی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) برای تخلیه و بارگیری نهاده های کشاورزی نداریم و بر اثر همکاری و هم افزایی شایسته بین عوامل اجرایی این بندر و پشتیبانی امور دام و همچنین ظرفیت‌های  قابل توجه در این مجتمع بزرگ بندری، روند تخلیه، انبار، بارگیری و خروج کالا به نحو مطلوبی در حال انجام  است.
به گزارش ایرنا تا نیمه شهریورماه سال جاری بالغ بر ۶ میلیون و ۸۲۲ هزار تن انواع کالای اساسی از جمله ذرت و کنجاله سویا از این بندر بارگیری و به اقصی نقاط کشور حمل شده است. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com