طرح رتبه بندی کشتارگاههای طیور در آذربایجانشرقی اجرا میشود

طرح رتبه بندی کشتارگاههای طیور در آذربایجانشرقی اجرا میشود

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ، مدیر کل دامپزشکی استان ، هدف از اجرای این طرح را استاندارد سازی کشتارگاههای طیور و افزایش کیفیت محصولات تولیدی عنوان کرد و گفت: بر این اساس کلیه کشتارگاههای طیور وضعیت واحد خود را با شرایط و دستورالعمل های این طرح منطبق خواهند داد .
دکتر محمدیان گفت : با اجرای این طرح کلیه کشتارگاههای طیور نسبت به تجهیز و نوسازی واحد خود مطابق دستورالعمل های سازمان دامپزشکی و نقشه الگویی اقدام نموده و پروانه بهداشتی بهره برداری دریافت خواهند نمود .
وی با اشاره به فعالیت 11 کشتارگاه صنعتی طیور در استان آذربایجانشرقی گفت : مرغ کشتاری فقط بصورت بسته بندی مرغ کامل و قطعه بندی به بازار عرضه می شود و در طرح رتبه بندی ، کشتارگاهها بر اساس رتبه اخذ شده از امتیازات لازم بر خوردار خواهند شد .
به گفته دکتر محمدیان ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی کشتارگاههای طیور و ایجاد زمینه های صادرات به سایر استان ها و خارج از کشور از جمله اولویت های اداره کل دامپزشکی استان در این خصوص میباشد.
محمدیان با اشاره به کشتار 7 میلیون و 469هزارو 175قطعه طیور در 4 ماهه اول سال در کشتارگاههای آذربایجانشرقی گفت : از این تعداد22 هزارو 188قطعه طی بازرسی ناظرین بهداشتی بعلت غیر قابل مصرف بودن از چرخه مصرف خارج شده است و از مردم خواست مرغ و آلایش را فقط بصورت بسته بندی مجازو از مراکزعرضه دارای مجوز تهیه نمایند .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com