ضرورت تغییر فضای حاکم بر وزارت جهادکشاورزی

ضرورت تغییر فضای حاکم بر وزارت جهادکشاورزی
تصویر:احمدعلی کیخا - رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: فضای حاکم بر مدیریت وزارت جهاد کشاورزی باید تغییر کرده و روحیه جهادی در این وزارتخانه تقویت شود.
احمدعلی کیخا - رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی - 20 فروردین در جلسه علنی که به منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار شده بود، گفت: برای اولین بار است که در مجلس و بعد از اصلاح آیین‌نامه داخلی بررسی صلاحیت وزرا به کمیسیون‌های تخصصی واگذار شده است.
وی با اشاره به انتظارات و سؤالات کمیسیون کشاورزی از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی افزود: فضای حاکم بر مدیریت وزارت جهاد کشاورزی باید تغییر کرده و روحیه جهادی در این وزارتخانه تقویت شود.
رئیس کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: فراجناحی عمل کردن در این وزارتخانه و اولویت قائل شدن برای تعهد در واگذاری مسؤولیت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی گفت: استقلال وزیر در تصمیمات اجرایی و مدیریتی و همچنین در اولویت به کارگیری جوانان دارای روحیه جهادی و آگاه به مسائل مربوط به وزارت جهاد کشاورزی و پاکدستی آنها بسیار مهم است.
کیخا خاطرنشان کرد: تعهد وزیر جهاد کشاورزی به دفاع از حقوق کشاورزان و تولیدکنندگان در دولت و همچنین مبارزه جدی با فساد در سطح این وزارتخانه به ویژه در امورات مربوط به قرنطینه‌ها باید در دستور کار وزیر قرار گیرد.
رئیس کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: شکستن انحصار در واردات نهادهای کشاورزی و همچنین رقابتی کردن حوزه توسعه کسب و کار در وزارت جهاد کشاورزی بسیار مهم است.
 
نظرات شما
  •  

    دکتر فرزان سلیمانی گفت : ۹۹/۰۱/۲۵

    مهمترین و حیاتی ترین بازوی اجرایی، نظارتی، و ارائه شیوه نامه های بروز جهانی، استانداردهای
    مرتبط با تامین امنیت غدایی مردم سازمان دامپزشکی می‌باشد. بجاست بیشتر و بیشتر به عاملین فنی _ بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور با دید علمی نگریسته وجایگاه مهم آن در وزارت جهاد کشاورزی مشخص و تثبیت گردد، حمایت از موضوع فوق بی تردید ارتقاء غذایی جامعه را بطور آشکار به همراه خواهد داشت. از رئیس محترم کشاورزی که از دید تخصصی موارد را مطرح نمودند سپاسگزاری میگردد.
    .

    پاسخ...
  •  

    abed گفت : ۹۹/۰۱/۲۶

    سلام واقعا این تغیر در جهاد کشاورزی الزامیست اگر صورت نگیرد تحقق اهداف ذکر شده در حکم وزیر جهاد کشاورزی دست نیافتنی خواهد بود

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com