ضبط حدود ۶۰۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در همدان

ضبط حدود ۶۰۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در همدان
محمود رضا رسولی بابیان اینکه بازدید از مراکز توزیع، نگهداری و عرضه مواد خام دامی و بازرسی از این اماکن از برنامه‌های دامپزشکی است، بیان داشت: اداره دامپزشکی استان همدان به‌منظور تأمین سلامت غذایی برای شهروندان اقدامات مختلفی انجام می‌دهد که بازرسی و کنترل و نظارت بر مراکز توزیع و نگهداری مواد خام دامی ازجمله آن‌ها است.
وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۶۷ هزار و ۱۰۲ مورد بازدید از اماکن توزیع، نگهداری و عرضه مواد خام دامی در استان همدان انجام‌شده است، بیان کرد: میزان ۵۴۲ هزار و ۷۴۴ کیلوگرم از مواد خام دامی و فرآورده‌های بازرسی‌شده غیرقابل‌مصرف بود که ضبط‌شده است.
مدیرکل دامپزشکی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه پرونده ۲۷۴ مورد از اماکن عرضه، توزیع و نگهداری فرآورده‌های خام دامی به مراجع قضایی ارجاع شده است، بیان داشت: از دیگر عملکردهای اداره دامپزشکی استان همدان واکسیناسیون سگ‌های گله و صاحب دار در راستای کنترل بیماری‌ها بوده که در هشت ماه نخست سال ۸ هزار و ۶۴۵ قلاده سگ واکسینه شدند.
رسولی با اشاره به اینکه کشتارگاه‌های صنعتی طیور در استان همدان بازرسی و کنترل می‌شوند، عنوان داشت: ۱۰ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۴۵۶ قطعه طیور معادل ۲۰ هزار و ۵۸۳ تن بازرسی‌شده است.
وی در این مورد اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده از طیور تعداد ۴۰ هزار و ۳۳۱ قطعه معادل ۶۱تن غیرقابل‌مصرف بوده که ضبط و معدوم شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com