صنعت گوشت و مرغ برای اقتصاد آمریکا ضروری است

صنعت گوشت و مرغ برای اقتصاد آمریکا ضروری است
بر اساس آنالیز جدیدی در مورد تاثیر اقتصادی، تاثیر صنعت گوشت و مرغ آمریکا 1.02 تریلیون دلار در بازده کل اقتصادی یا 5.6 درصد تولید ناخالص داخلی ارزیابی و تخمین زده شده است. این آنالیز توسط جان دانهم(John Dunham) و همکاران وی برای انستیتوی گوشت آمریکای شمالی (NAMI) انجام شده است.
این گزارش اعلام کرد که صنعت گوشت و مرغ مسئولیت 5.4 میلیون شغل و 257 بیلیون دلار دستمزد را برعهده دارد.
تخمین زده شده است که 527,019 نفر در آمریکا در تولید و بسته بندی، امور واردات، فروش و توزیع مستقیم محصولات گوشت و مرغ فعالیت دارند. 232,418 نفر در بخش فروش عمده در 50 ایالت آمریکا مشغول به کار هستند و 1.11 میلیون خرده فروش گوشت و مرغ نیز در این زمینه فعالیت دارند.
در مجموع، صنعت گوشت و مرغ آمریکا (بسته بندی کنندگان، فرآوری کنندگان، فروشندگان عمده و خرده فروشان) مستقیما 1.9 میلیون نفر را در خود مشغول به کار دارد و 71.63 بیلیون دلار دستمزد پرداخت می کند.
به علاوه، تقریبا 2 میلیون کار تمام وقت نیز در کارخانه هایی ایجاد می شود که کالا و خدمات مربوط به صنعت گوشت و مرغ ارائه می دهند. این تعداد شامل افرادی می شود که در صنایع، زمین های زراعی، بخش حمل و نقل و کارخانه های تولید کانتینر مشغول به کار هستند.
1.57 میلیون نفر از آمریکایی ها نیز در شغل هایی مشغول به کارند که اقتصادشان متکی به درآمدهای حاصل از گوشت و مرغ است، از کارگران رستوران و نانوایی ها گرفته تا مکانیک ها و تولیدکنندگان یخچال و فریزر.
بخش اصلی اقتصاد آمریکا
باری کارپنتر (Barry Carpenter) رییس و مدیر عامل انستیتوی گوشت آمریکا گفت: " کمپانی ها و افرادی که محصولات مربوط به گوشت و مرغ تولید و فرآوری می کنند و یا این محصولات را به فروش می رسانند بخش مهم و حیاتی اقتصاد آمریکا هستند".
وی گفت: " ما افتخار می کنیم که در همه ایالت ها و همه بخش های اقتصاد آمریکا میلیون ها شغل خوب ایجاد می کنیم و این شغل ها به مردم آمریکای شمالی و دیگر مردم جهان کیفیت بالای محصولات و مقرون به صرفه بودن آن ها راضمانت می دهد.
برایان کوئلو (Brian Coehlo) رییس انستیتوی گوشت آمریکای شمالی و مدیر موسسه Central Valley Meat کالیفرنیا گفت:" اگرچه کارخانه های گوشت و مرغ در همه شهرهای آمریکا وجود ندارند اما محصولات ما حضور گسترده دارند و میلیون ها شغل ایجاد می کنند و در سطح ملی تاثیر اقتصادی می گذارند."
از همه مهم تر، این آنالیز سهم صنعت گوشت و مرغ را در امور مالی دولت ها تعیین می کند. نه تنها این صنعت شغل هایی را ایجاد می کند بلکه به دو شکل درآمدهای مالیاتی قابل توجهی را به وجود می آورد. مالیات های مستقیم سنتی که کارخانه ها و کارکنان آن ها برای فدرال، ایالت و دولت های محلی آمریکا بیش 108.42 بیلیون دلار فراهم می کنند. به علاوه، مصرف گوشت و مرغ نیز 3.26 بیلیون دلار مالیات فروش را به خود اختصاص می دهد.
آقای کارپنتر اظهار داشت: " مالیات هایی که از طریق صنعت گوشت و مرغ و کارکنان آن ها پرداخت می شود در دفاع از کشور، مدارس، سلامت، جاده ها، مستمری سربازان بازنشسته استفاده می شود."
مطالعه بر روی تاثیر اقتصادی توسط جان دانهم و همکاران وی و براساس داده های سال 2014 شهر نیویورک انجام شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com