صنعت دام و طیور کشور نیازمند پوست اندازی

دانلود
رئیس انجمن صنایع خوراک دام ایران: صنعت دامپروری کشور برای رهایی از بحران نیازمند سیاست اقتصادی جدید و تک نرخ شدن ارز است.
 رئیس انجمن صنایع خوراک دام ایران در گفتگو با مجموعه خبری ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب گفت: توزیع نامناسب نهاده‌ها و کمبود آن در صنعت دامپروری کشور به تازگی در کشور ایجاد نشده است و از ماه‌ها قبل پیش بینی می‌کردیم.

قدیری افزود: شبکه نامناسب در توزیع نهاده‌های دامی، اجرای سیاست گذاری اقتصادی نادرست توسط سیاستمداران و بی سر و سامان بودن شبکه واردات نهاده دامی از مهمترین دلایل مشکلات صنعت دامپروری در تامین نهاده دامی مورد نیاز دام کشور است.

او گفت: بخشی از مشکلات صنعت دامپروری مربوط به سیستم دولتی و تامین نشدن بموقع ارز مورد نیاز و تاخیر در ترخیص نهاده‌های دامی دپو شده در بنادر و گمرکات کشور است و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود کماکان شاهد این مشکلات و نوسانات در این صنعت خواهیم بود.

قدیری با بیان اینکه این اقتصاد بیمار در صنعت دام و طیور از دولت قبل به این دولت ارث رسیده است افزود: در صورتی که ارز تک نرخی شود و اقتصاد دامپروری بیمار کشور جراحی شود مشکلات دامپروری و گرانی محصولات پروتئین کاهش می‌یابد.
 
کلمات کلیدی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com