صدور کد رهگیری برای خودروهای حامل طیور

صدور کد رهگیری برای خودروهای حامل طیور
هم‌اکنون در بخش طیور 218 کشتارگاه صنعتی در سطح کشور فعال است و 84 کشتارگاه صنعتی دیگر نیز در مراحل تأسیس و ساخت قرار دارد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این مطلب با اشاره به اینکه تمام کشتارگاه‌های سنتی طیور تعطیل شده است، گفت: در این راستا ساماندهی بهداشتی کشتارگاه‌های دام و طیور از طریق جایگزینی کشتارگاه‌های سنتی و غیرصنعتی با کشتارگاههای صنعتی بهداشتی و پیگیری تجهیز کلیه کشتارگاه‌های موجود به سردخانه بالای صفر درجه سانتیگراد را از دیگر فعالیت‌های اجرایی این بخش است.
به گفته دکتر سیدمحسن دستور، در بخش دام نیز تاکنون با بهره‌برداری از 56 کشتارگاه صنعتی بهداشتی دام تعداد 460 کشتارگاه سنتی در کشور تعطیل شده و به این صورت تعداد کشتارگاه‌های سنتی دام از 750 باب به 290 باب کاهش یافته است.
وی درباره با حمل و نقل دام و طیور زنده و فرآورده‌های خوراکی دام، طیور و آبزیان افزود: حمل و نقل از فرآورده‌ها و دام و طیور زنده مستلزم استفاده از خودروهای مناسب دارای مجوز اشتغال به حمل و نقل بهداشتی است.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: ثبت این خودروها و صدور کد رهگیری و ردیابی آنها در شبکه یکپارچه قرنطینه دامپزشکی در دستور کار قرار دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com