صدور مجوز برای مرغداری های غیرمجاز

صدور مجوز برای مرغداری های غیرمجاز
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت:سازمان جهادکشاورزی برای پیشگیری از شیوع بیماری ها آمادگی دارد در صورت تشکیل شرکت های تعاونی، به مرغداری های غیرمجاز مجوز بدهد.
اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره ضرورت جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به ابراز داشت: این دستور اخذ شده تا مجوز واحدهای غیرمجاز تنها در صورتی که خود را با ضوابط و شرایط دامپزشکی تطبیق دهند، صادر خواهد شد.
وی افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری ها و ساماندهی مراکز تولید غیرمجاز، سازمان جهادکشاورزی آمادگی دارد در صورت تشکیل شرکت های تعاونی، به مرغداری های غیرمجاز استان بر اساس مقررات مجوز دهد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از سال گذشته به دلیل تلف شدن یک میلیون و ۸۰۰ هزار مرغ، طرح های پیشگیری با جدیت اجرا می شود، گفت: نمونه برداری از هزار و ۷۰۰ مرغداری، شناسایی ۳۲۶ واحد غیرمجاز مرغداری، پلمپ ۱۳۸ واحد مرغداری بدون مجوز و تغییر کاربری ۱۹ واحد دیگر از جمله این طرح هاست.
فتحی همچنین تصریح کرد: مواد ضدعفونی و بهداشتی با قیمت مناسب باید در اختیار مرغداران قرار بگیرد تا از این بحران عبور کنیم که البته تاکنون ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به استان ما ورود پیدا نکرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خودروهای حمل تخم مرغ باید کنترل شده باشد و موارد غیرضروری رد و بدل نشود، از شانه تخم مرغ های مستعمل نیز استفاده نشود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com