مدیرکل دامپزشکی استان زنجان
صادرات یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری شیر از زنجان

صادرات یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری شیر از زنجان
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت: طی شش ماهه سالجاری هزار و ۴۰۰ تن شیر و انواع فرآورده های لبنی به ارزش بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از زنجان صادر شده است.
عبدالله جعفری افزود: طی شش ماهه سالجاری هزار و ۴۰۰ تن شیر و انواع فرآورده های لبنی به ارزش بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از زنجان صادر شده است.
وی ارزش ریالی این میزان صادرات را بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شیر و لبنیات تولیدی استان زنجان طی شش ماهه نخست سال به کشورهای کویت، ذربایجان،عراق و افغانستان صادر شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به کیفیت بسیار مطلوب فرآورده های لبنی تولیدی استان زنجان، خاطرنشان کرد: طی شش ماه نخست سال جاری ۹۶ هزار تن شیر در استان زنجان تولید شده است.
جعفری تاکید کرد: باید روند تولید شیر در دامداری ها مدیریت شود تا افزایش تولید شیر را داشته باشیم و در استان زنجان تمام اجزای چرخه تولید محصولات لبنی  فراهم است.
وی گفت: باید در استان زنجان مدیریت لازم در خصوص تولید شیر با کیفیت مد نظر باشد و باید برای افزایش میزان مصرف شیر و محصولات لبنی در استان برنامه ریزی شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com