صادرات گوشت شترمرغ در زرندیه

صادرات گوشت شترمرغ در زرندیه
مدیرعامل شرکت تعاونی شترمرغ زرندیه از صادرات گوشت و محصولات جانبی این پرنده با تکمیل و راه اندازی کشتارگاه صنعتی شترمرغ این مجتمع خبرداد.
پرویز شیبانی افزود: اکنون صنعت پرورش شترمرغ در این مجتمع با استقبال فعالان این عرصه همراه است و راه اندازی کشتارگاه صنعتی در آن زمینه سرمایه گذاری و رونق این بخش را بیشتر فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه نخستین کشتارگاه صنعتی شترمرغ در کشور است، اظهار کرد: عملیات ساخت این کشتارگاه هم اکنون در بخش ساختمان حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تخصیص به موقع تسهیلات پیش بینی شده برای تجهیز آن تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه استان مرکزی رتبه نخست تولید گوشت شترمرغ را در کشور دارد، عنوان کرد: در این مجتمع کار تولید تخم شترمرغ تا پرورش جوجه ها و رسیدن به وزن حدود 110 کیلوگرم انجام می شود.
شیبانی با بیان این که همه بخش های بدن این پرنده شامل پر، پوست، گوشت و حتی اعضای داخلی بدن مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: نبود کشتارگاه در کنار مجتمع و صنایع زیردستی مانند کارگاه های دباغی و تولید چرم شترمرغ از جمله موانع توسعه پرورش شترمرغ در این منطقه است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com