صادرات 600 نوع محصول لبنی از ایران

صادرات 600 نوع محصول لبنی از ایران
معاون امور دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در زمینه تولید لبنیات وضعیت به گونه‌ای شده است که بیش از 600 نوع محصولات لبنی از ایران به بیش از 30 کشور صادر می‌شود.
حسن رکنی در بازدید از یک مجتمع صنعتی، اظهار کرد: امروز کشور با تولید بیش از 11 میلیون تن گندم می‌تواند جشن خودکفایی در تولید این محصول را برگزار کند.
وی با اشاره به تولید لبنیات در کشور تصریح کرد: در زمینه تولید لبنیات وضعیت به گونه‌ای شده است که بیش از 600 نوع محصولات لبنی از ایران به بیش از 30 کشور صادر می‌شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه سیاست های دولت بر تولید و صادرات متمرکز است، خاطرنشان کرد: تا چند سال گذشته مرغ به کشور وارد می‌شد اما امروز پس از رسیدن به خودکفایی بیش از 200 هزار تن مرغ به کشورهای دیگر صادر می‌شود.
رکنی با اشاره به تلاش شرکت‌ها برای تولید در دولت تدبیر و امید، گفت: هر فعالیت تولیدی که صورت می‌گیرد موجب رشد و شکوفایی منطقه می‌شود و ارزآوری را به همراه دارد.
حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات دولت، خاطرنشان کرد: حفظ همدلی و ایجاد انسجام میان دستگاه ها همواره می تواند در مسیر رشد و شکوفایی نقش اساسی اجرا کند.
دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های فراوان بابل در زمینه های تولید و تجارت، تصریح کرد : امروز جمع فراوانی از تولیدکنندگان بابل امیدوارتر از گذشته وارد عرصه های مختلف صنعتی و کشاورزی می‌شوند.
نیازآذری امنیت غذایی را در قلمرو امنیت ملی و اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی تقویت کننده اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه دولت، بانک ها و موسسه‌های مالی می توانند نقش مهمی در خروج از رکود و ایجاد اشتغال داشته باشند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com