صادرات جوجه یکروزه آزاد است

صادرات جوجه یکروزه آزاد است
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: الان جوجه یک روزه به عراق صادر می‌شود، صادرات آزاد است و کسی مانعش نیست.
عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: صادرات تخم‌مرغ نطفه‌دار، خود تخم مرغ و جوجه یک روزه، طبق نوشته وزیر صمت به میراشرفی آزاد است.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص حیطه اختیارات وزارت صمت در این حوزه گفت: تولید مرغ از مرغداری تا کشتارگاه مربوط به وزارت جهاد است، حتی مرغ بعد از تولید اگر آنفولانزا هم بگیرد، ما مسئول نیستم. وقتی سر مرغ را در کشتارگاه بریدند، از اینجا به بعد مسئولیتش با ما است. اگر مرغ کشتار و در بازار عرضه شد و قیمتش بالا یا پایین رفت، ما مقصریم. باید دستور بدهیم این مرغ مازاد را بخرند.
قبادی درباره نیاز بازار به مرغ بیان کرد: نرخ مصوب دولت برای مرغ 12900 تومان است، اما در بازار بالای 13000 تومان است؛ قیمت بالای مرغ نشان می‌دهد که بازار هنوز به تولید مرغ نیاز دارد.
وی در خصوص وضعیت صادرات جوجه یک روزه بیان کرد: الان جوجه یک روزه به عراق صادر می‌شود، صادرات آزاد است و کسی مانعش نیست. دوستان جهاد باید تلاش کنند که به صادرات کمک کنند. سازمان توسعه تجارت و وزارت جهاد باید تلاش کنند تا صادرات را تسهیل کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com