شیوه‌نامه صدور پروانه تولید فرآورده‌های دامی تدوین می‌شود

شیوه‌نامه صدور پروانه تولید فرآورده‌های دامی تدوین می‌شود
مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی از تدوین شیوه‌نامه صدور پروانه تولید فرآورده‌های دامی خبر داد.
هادی تبرائی صبح امروز در نشست اعضای کارگروه برنامه‌های اجرایی دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان‌های تهران، البرز، یزد، اصفهان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، قزوین، خراسان‌رضوی اظهار داشت: اجرای هشت طرح زیر مجموعه برنامه جامع تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های خام دامی که از سوی وزیر جهادکشاورزی در سال گذشته ابلاغ شده است در امسال عملیاتی می‌شود.
مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی طرح ردیابی فرآورده‌های دامی و شیلاتی را از اولویت‌های سازمان دامپزشکی در امسال دانست و افزود: سامانه‌های الکترونیکی مربوط به این طرح، آماده و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آزمایشی نهایی شده است.
در ادامه جعفر عطارباشی، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خراسان‌رضوی نیز اظهار کرد: نمایندگان ادارات کل دامپزشکی استان‌ها در این نشست حضور یافتند تا این کارگروه، در راستای اجرای طرح‌های تضمین کیفیت و سلامت شیرخام و صدور پروانه تولید فرآورده‌های خام دامی، به بحث و بررسی بنشینند.
وی خاطرنشان کرد: این دو طرح، بخشی از مجموعه هشت طرح اجرایی دفتر نظارت سازمان دامپزشکی کشور بوده که پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای آن در استان، توسط  اداره کل دامپزشکی خراسان‌رضوی، فراهم شده است.
عطارباشی بیان کرد: تلاش‌های مذکور با توجه به ضرورت ساماندهی نشانه‌گذاری فرآورده‌های خام دامی و ارتقای کیفیت فرآورده های خام دامی، در قالب صدور پروانه تولید شکل گرفته است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com