شرکت پشتیبانی امور دام، بازار نهاده‌های دامی را در اختیار خواهد گرفت

شرکت پشتیبانی امور دام، بازار نهاده‌های دامی را در اختیار خواهد گرفت
افزایش قیمت نهاده‌های دامی به شکل طبیعی در جابه‌جایی شرکت پشتیبانی امور دام از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته و به‌زودی این شرکت بازار نهاده‌های دامی را در اختیار خواهد گرفت.
نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در ملاقات کمیسیون کشاورزی با وزیر جهادکشاورزی، وضعیت نابسامان بازار نهاده‌های دامی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و حجتی تأکید کرد: "شرکت پشتیبانی امور دام به‌زودی بازار نهاده‌های دامی را در اختیار خواهد گرفت".
ناصر صالحی‌نسب افزود: به شکل طبیعی، انتقال شرکت پشتیبانی امور دام در جریان اجرایی شدن قانون انتزاع باعث نابسامانی‌ها و برخی افزایش قیمت‌ها در حوزه نهاده‌های دامی شده که شرکت پشتیبانی امور دام به‌زودی با استقرار کامل و با داشتن منابع مالی قابل توجه، بر بازار فعلی مسلط خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در جریان بودجه 93، ردیف مالی مستقلی به شرکت پشتیبانی امور دام اختصاص پیدا نکرد، چرا که این شرکت از زیرمجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی بوده و از توانمندی مالی مناسبی برخوردار بوده و هم‌اکنون در زیرمجموعه امور دام این وزارتخانه قرار گرفته است.
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست با وزیر جهادکشاورزی، مشخص شد که شرکت پشتیبانی امور دام علاوه بر مدیریت بازار داخلی، بخشی از مدیریت بازرگانی خارجی را نیز در اختیار خواهد گرفت و مشکل دیگر افزایش قیمت نهاده‌ها به شکل کنونی و انفجار ناگهانی قیمت پیش نخواهد آمد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com