شرکت پشتیبانی امور دام کشور قیمت خرید مرغ را افزایش داد

شرکت پشتیبانی امور دام کشور قیمت خرید مرغ را افزایش داد
نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور قیمت خرید هر کیلو گرم مرغ منجمد شرینگ پک را با یک هزار تومان افزایش به هفت هزار و ۶۰۰ تومان رساند.
حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام کشور پیش از این هر کیلو گرم مرغ منجمد شرینگ پک را شش هزار و 600 تومان می‌خرید، افزود: این قیمت همچنان یک هزار تومان پایین تر از قیمت تمام شده برای مرغداران است.
وی ادامه داد: باید هر کیلو گرم مرغ منجمد شرینگ پک شده حداقل 9 هزار تومان خریداری شود تا مرغداران دچار زیان نشوند و حاشیه سود آن‌ها تامین گردد.
اسدالله نژاد در پاسخ به این پرسش که؛ افزایش قیمت خرید شرکت پشتیبانی امور دام بازار را به نفع مرغداران بهبود نخواهد داد، گفت: یکی از نگرانی‌های مرغداران عرضه ذخیره مرغ پشتیبانی امور دام در زمان نامناسب است چراکه بارها اتفاق افتاده این شرکت با برخورداری از یارانه دولتی مرغ‌های ذخیره خود را در زمان نامناسب عرضه و از واقعی شدن قیمت مرغ جلوگیری کرده و یا قیمت‌ها را به زیر قیمت تمام شده کاهش داده و زیان مرغداران را رقم زده است.
نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور خواستار کنترل قیمت از ابتدای زنجیره تولید شد و اظهار کرد: آنچه موجب افزایش قیمت تمام شده می‌شود افزایش غیر منطقی قیمت نهاده‌ها است که باید کنترل شود.
اسدالله نژاد اظهار کرد: دولت به جای فشار بر بخش تولید، بر سودجویانی که نهاده‌های دامی را با یارانه دولتی وارد و با قیمت بازار آزاد به دست تولید کننده می‌رسانند نظارت و کنترل داشته باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com