شرکت پشتیبانی امور دام تخم مرغ مازاد را خریداری کند

شرکت پشتیبانی امور دام تخم مرغ مازاد را خریداری کند
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار گفت: اگر دولت اقدام سریع برای خرید و ذخیره سازی تخم مرغ مازاد نکند در ماه های آتی تولید به مشکل بر می‌خورد.

شرکت پشتیبانی امور دام تخم مرغ مازاد را خریداری کند
حمید کاشانی  گفت: تخم مرغ آنقدر زیاد است که دستشان مانده و اگر دولت اقدام سریع برای خرید و ذخیره سازی نکند در ماه های آتی تولید به مشکل بر می‌خورد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار افزود:تولید روزانه تخم مرغ در کشور 300 تن بیش از نیاز کشور است و 100 هزار تن ذخایر هم در انبارها و مرغداری ها است.

وی با بیان اینکه تخم مرغ یک محصول فسادپذیر است، گفت:‌ مدت زمان نگهداری این محصول کم است و نمی توان برای زمان طولانی نگه داشت.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار تصریح کرد: قیمت تخم مرغ درب مرغداری اکنون 30 درصد زیر قیمت مصوب آمده و ادامه این روند باعث می شود که در ماه های آینده تولید لطمه بخورد.
 
نظرات شما
  •  

    وریا فتاحی فر گفت : ۰۱/۰۲/۲۷

    سلام کجای دنیا اینطوری از تولید کننده مثل ایران حمایت میکنن همیشه استرس نگرانی همیشه بدهکار هفتش گروهشته حالا گناهش چیه تولید خدا شاهد دلال بدونه هیچ استرسی بدونه اینکه سرمایش خواب داشتنه باشه از تولید کننده بیشتر سود میبره حالا جدیدابا این تصمیاتی که مسولان ما گرفتن برای حمایت از تولید همت به نابودی مرغ تخم مرغ گرفتن خدا شاهده مسول نداشته باشه بهتر از این ها اداره میشه خودش میجرخه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com