شرکت پشتیبانی امور دام تا ۹ دی به جهاد کشاورزی برمی‌گردد

شرکت پشتیبانی امور دام تا ۹ دی به جهاد کشاورزی برمی‌گردد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در راستای اجرای قانون طرح انتزاع، شرکت پشتیبانی امور دام تا ۹ دی دوباره به جهاد کشاورزی برمی‌گردد.
عباس پاپی‌زاده در مورد حضور امروز وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: درباره عدم اجرای قانون انتزاع از دو وزیر سؤال شد، وزیر صنعت اعلام کرد، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، اجرای این قانون را تا پایان 92 به تعویق انداخته است و  وزیر جهاد کشاورزی نیز از آمادگی برای اجرای این قانون خبر داد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: با صحبت‌هایی که انجام شد، قرار شد، صورت‌جلسه‌ای مبنی بر اجرای قانون انتزاع به امضاء برسد.
انتقال شرکت پشتیبانی به وزارت جهاد تا 9 دی ماه
پاپی‌زاده در مورد جزئیات صورتجلسه گفت: قرار شدشرکت پشتیبانی امور دام با کلیه امکانات، دارایی، نیروی انسانی و همه ملزومات برای تنظیم بازار علوفه تا روز دوشنبه 9 دی ماه به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شود.
وی افزود: همچنین قرار شد سیاست‌های واردات محصولات اساسی مانند گندم تا پایان دی ماه به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شود.
پاپی‌زاده نماینده دزفول در مجلس همچنین در خصوص صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز گفت: قرار شد آیین‌نامه مربوطه تنظیم و انتقال آن به وزارت جهاد تا پایان بهمن ماه انجام شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با قبول مفاد صورتجلسه از سوی وزیر صنعت بحث استیضاح نیز منتفی شد.
قانون انتزاع در اسفند 91 از سوی شورای نگهبان ابلاغ شده است که بعد از گذشت 8 ماه تاکنون اجرا نشده است.
بر اساس این قانون سیاست‌های واردات و صادرات محصولات کشاورزی به عهده وزارت جهاد کشاورزی گذارده شده و شرکت پشتیبانی امور دام باید به وزارت جهاد کشاورزی برگردد و سیاست‌های صنایع تبدیلی نیز توسط وزارت جهاد مدیریت شود.

 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گوشتی اسلام شهر گفت : ۹۲/۱۰/۰۵

    بلخره دوران حکومت مسولین بی اطلاع به پایان رسید.واین را باید به فال نیک گرفت . سالهای سختی را تولید کنندگان پشتت سر گذاشته اخرین باری که من متضرر شدم دو روز پیش بود که مرغها را با ضرر فروختم.
    امیدوارم پشتیبانی امور دام زیر نظرجهاد کشاورزی بهتر کار کند و دست سود جویان را کوتاه کند. این امر فقط و فقط زیر نظر دقیق مسولان جهاد کشاورزی محقق می شود والا همان اش هست وهمان کاسه.

    پاسخ...
  •  

    شاپور والی خانی(مرغدار) گفت : ۹۲/۱۰/۰۶

    خدارو شکر دیگه مشکلات مرغداران تموم شد چون قبلا که زیر نظر جهاد بود ما مرغدارها به خوشی و خرمی تولید میکردیم الان دوباره به اون سالهای بی دغدغه برمیگردیم خدارو شکر خدارو شکر خدارو شکر.....

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com