سیستم استاندارد ردیابی فراورده های طیور در صنعت مرغداری پاراگوئه

سیستم استاندارد ردیابی فراورده های طیور در صنعت مرغداری پاراگوئه
دولت پاراگوئه یک سیستم استاندارد ردیابی فراورده های طیور راه اندازی کرده که در سدد راه یافتن به بالاترین استانداردهای بازار صادرات است . 
آقای Luis Goi معاون وزیر دامداری پاراگوئه ، آقای Hugo Idoyaga رئیس سلامت دام ، و آقای Pilar Zubizarreta رئیس اتحادیۀ تولید گوشت مرغ پاراگوئه با اقتباس سیستم استاندارد ردیابی Sigor اقدام به راه اندازی سیستم ردیابی فراورده های مرغداری کردند.
سیستم ردیابی Sigor نرم افزاری است که در ابتدا برای دام (گاو) مور استفاده قرار گرفت و در آینده نزدیک منجر به ارتقاء صنعت مرغداری پاراگوئه خواهد شد . 
استفاده از این سیستم ردیابی Sigor در تولید گوشت مرغ به مرغدار این امکان را می دهد که با استفاده از برچسب روی گوشت مرغ ، نژاد و واکسن های تزریق شده و میزان سلامت مرغ را شناسایی کند. با استفاده از این سیستم مرغدار قادر خواهد بود نظارت پرنده از روز اول تا روز کشتار صورت می گیرد و حتی تغذیۀ پرنده و مکمل های داده شده و داروهای مصرف شدۀ پرنده مشخص می گردد.
برآورد می گردد تولیدات گوشت مرغ امسال 15 درصد بیشتر از سال گذشته باشد . سال گذشته در حدود 50 میلیون پرنده کشتار گردید و پیش بینی می گردد این رقم در سال 2014 به 58 میلیون برسد که معادل 100 هزار تن گوشت مرغ است. 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com