سودآوری چشمگیر کمپانی تولید گوشت برزیلی BRF در سال 2014

سودآوری چشمگیر کمپانی تولید گوشت برزیلی BRF در سال 2014
کمپانی بزرگ تولید گوشت قرمز و طیور برزیلی BRF در سال 2014 میلادی با افزایش 4 / 109 درصد در سود و کسب 2 / 2 میلیارد رئال توانست سود خالص خود را بیش از 2 برابر افزایش دهد.
سود ناخالص با 4 / 56 درصد افزایش نسبت به سال 2013 به 9 / 4 میلیارد رئال رسید .
این نتایج مثبت به دنبال عملکرد خوب بین الملل ، رشد در بازارهای فروش ، و کیفیت خوب به وجود آمده است. مدیران BRF اذعان داشتند از آنجاییکه ما در تمامی شعباتی که در 110 کشور جهان داریم مشتریان خود را در اولویت کار خود قرار می دهیم عملکرد خوبی نیز ارائه می دهیم.
در سال 2014 میلادی ، میزان بدهکاریهای شرکت نیز در مقایسه با سال پیش کاهش داشت.
همچنین در سال 2014 میلادی در راستای سیاست جهانی شدن BRF سه شرکت توزیع کننده در خاورمیانه خریداری شد که عبارتند از: Federal Foods  در امارات متحدۀ عربی ، Al Khan Foods (AKF) در عمان، و Alyasra در کویت . بعلاوه ، یک کمپانی فراوری با ظرفیت تولید 70 هزار تن در سال نیز در ابوظبی افتتاح شد.  این تدابیر به منظور استحکام موقعیت کمپانی در جنوب و جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، و افریقا صورت گرفت .
سرمایه گذاریهای انجام شده در سیستم های کامپیوتری ، فناوری ، و آموزش کادر پرسنلی نیز منجر به افزایش فروش و بازدهی شد .
کمپانی BRF اذعان داشت در بازار بین الملل، ما از سیاست کاهش حجم و تناژ (با 3 / 12 درصد کاهش نسبت به سال 2013) و جبران آن با افزایش متوسط قیمت بهره گرفتیم – با 7 / 15 درصد رشد در رئال برزیل و با 2 / 6 درصد رشد در دلار امریکا – . از سوی دیگر، تحریم صادرات از امریکا ، اتحادیۀ اروپا ، کانادا ، استرالیا و نروژ از سوی روسیه نیز بر روی بازار گوشت برزیل تأثیر گذار بود.  

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com