سهم آذربایجان ‌غربی از تولیدات مرغ گوشتی کشور رضایت‌بخش نیست

سهم آذربایجان ‌غربی از تولیدات مرغ گوشتی کشور رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان ‌غربی گفت: با توجه به استعدادهای آب و هوایی سهم این استان از تولیدات مرغ گوشتی کشور رضایت‌بخش نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رحیم قربانی امروز در دیدار با رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تولید سالانه 50 میلیون قطعه مرغ گوشتی در استان افزود: آذربایجان ‌غربی بیش از یک بیستم تولید مرغ گوشتی کشور را برعهده دارد که کم است و باید از قابلیت‌های آنها برای افزایش تولیدات استفاده شود.
وی با اشاره به رسالت آذربایجان‌ غربی در زمینه تولید محصولات دامی طیور کشور، اذعان داشت: باید با استفاده از دانش نوین میزان تولیدات دامی را در استان سه برابر افزایش دهیم.
قربانی در ادامه با اشاره به مصوبه هیئت دولت در زمینه آزمایشگاه مرکزی بررسی تشخیص بیماری‌های دام و طیور شمال‌غرب کشور در ارومیه خواستار تسریع در اجرای این مصوبه شد.
وی با تاکید بر جایگاه آذربایجان‌غربی در مبارزه اصولی با بیماری آنفولانزای فوق حاد طیور در کشور یادآور شد: مبارزه اصولی با این بیماری برای مردم و مسئولان کشور به یک فرهنگ تبدیل شده است.
قربانی گفت: در زمینه بخش کشاورزی شاهد رشد خوبی در چند سال اخیر بودیم ولی برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده باید بیش از این تلاش شود.

 
کلمات کلیدی توليد گوشت مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com