سه هزار تن انواع نهاده های دامی بین دامداران بروجردی توزیع شد

سه هزار تن انواع نهاده های دامی بین دامداران بروجردی توزیع شد
سرپرست اداره تعاون شهرستان بروجرد گفت: سه هزار تن انواع نهاده های دامی بین دامداران بروجردی توزیع شده است.
محمد حسین نوابی اظهار داشت: کمک به تنظیم بازار محصولات کشاورزی، عرضه نهاده های دامی و کشاورزی، توزیع کالاهای اساسی، فعالیتهای آموزشی و فرهنگی، توسعه زیر ساختها، فعالیتهای اعتباری، نظارتی و نمایشگاهی از جمله کارهایی است که اداره تعاون در سال 91 انجام داده است.
وی با اشاره به خرید و توزیع 128 هزار و 320 کیلوگرم پیاز تضمینی از استانهای کرمان و خوزستان، گفت: همچنین در این مدت خرید توافقی میزان 242 هزار کیلوگرم جو و 49 هزار کیلوگرم محصول دانه روغنی کلزا مازاد بر نیاز کشاورزان صورت گرفته است.
نوابی از توزیع 610 تن از انواع کودهای شیمیایی و سموم دفع آفات نباتی در بین کشاورزان خبر داد و بیان داشت: در این مدت بیش از سه هزار تن انواع نهاده های دامی در بین دامداران شهرستان توزیع شده است.
وی با اشاره به توزیع میزان 138تن انواع بذور اصلاح شده در بین کشاورزان، یادآور شد: توزیع 505 هزار و 338 کیلوگرم انواع کالاهای کوپنی از دیگر فعالیتهای صورت گرفته توسط این نهاد بوده است.
سرپرست اداره تعاون شهرستان بروجرد همچنین از توزیع هفت هزار و 400 تن آرد خبازی روستایی و شهری و توزیع انواع کالاهای معیشتی مورد نیاز مردم شهر و روستا به ارزش حدود هفت میلیارد ریال خبر داد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com