سمینار بهینه سازی مصرف انرژی در مرغداری ها

اتحادیه مرغداران گیلان اقدام به برگزاری سمیناری یک روزه به اتفاق شرکتهای پذیرفته شده در اجرای طرح بهینه سازی انرژی در مرغداری ها نمود.
سمینار فوق در مکانی مناسب و با امکانات تقریبا خوبی برگزار شد.

اتحادیه مرغداران که دارای مدیرانی پیگیر و اعضایی همکار و فعال است، توانست با حضوری جدی و فعال در این سمینار توانایی خود را در اجرای چنین برنامه های اموزشی که اثرات علمی خوبی بر روی ارتقای سطح علمی پرورش دهندگان واحدهای گوشتی داشته باشد .
اما نکته ای که در این سمینار به وضوح قابل مشاهده بود این بود که اگر امکانات برگزاری خوب باشد، پذیرایی خوب باشد، مدعوین مسئولین و تصمیم گیران خوبی باشند، مهمانها استقبال کرده باشند و ... ، می بایست شرکتهای تولیدی نیز از فنون بیان و تسلط به سخنرانی و احاطه کامل علمی به محصولات تولیدی خود داشته باشند.
متاسفانه شرکت های بزرگی که در این خصوص توانسته اند نظر مجریان هدفمند نمودن مصرف انرژی در صنعت مرغداری را به دست بیاورند بسیار کم بر روی فنون سخنرانی و برگزاری یک معرفی از محصول خود هستند.
امیدواریم که در جلسات آینده شاهد جلسات پرباری از هر جهت و از هر مبنایی باشیم. پر بار بودن سفره نهار و یا شام این سمینارها به خودی خود و به تنهایی ارزشی ندارد.

 

فیلم سمینار

 

شما می توانید گزارش تصویری این سمینار را در زیر ملاحظه فرمایید.




 









 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com