سرمایه گذاری کمپانی بزرگ تولید خوراک دام تایلند در روسیه

سرمایه گذاری کمپانی بزرگ تولید خوراک دام تایلند در روسیه
بزرگترین تولید کنندۀ خوراک دام و طیور تایلند CPF (Charoen Pokphand Foods) دیروز جمعه 24 جولای (2 مرداد) اعلام کرد دو کمپانی مرغداری روسیه یعنی CJSC Poultry Production Severnaya (S) و کمپانی مرغ اجداد CJSC Poultry Parent Stock Production Woyskovitsy (W) را که تاکنون در مالکیت Agro-Invest Brinky BV هلند بوده اند را به مبلغ 680 میلیون دلار خریده است.
مدیر اجرایی این کمپانی آقای Adirek Sripratak اظهار داشت با توجه به اینکه تقاضا برای گوشت و مرغ هرساله رو به افزایش است، این فرصت خوبی برای توسعۀ کار خود در روسیه محسوب می شد. وی گفت : روسیه از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است. از آنجاییکه این کشور ذخایر گوشت کمی برای پاسخگویی به نیاز و تقاضای داخلی دارد، این یک فرصت عالی به حساب می آید. این دو کمپانی خریداری شده S و W ، در زمرۀ 5 کمپانی برتر تولید کنندۀ مرغداری هستند و مطمئنم با بهره گیری از فنون تکنولوژی ما تولیداتی با کیفیت بهتر ارائه خواهند داد.
کمپانی تایلندی CPF در نظر دارد در سال جاری 80 درصد از سهام هر کارخانه را بخرد و 20 درصد مابقی را در سال 2018 میلادی بخرد.
CPF در نظر دارد در سال جاری درآمد خود را تا 10 درصد افزایش دهد و بدین منظور 20 میلیارد بات (واحد پول تایلند) بودجه اختصاص داده تا تجارت خود را در داخل و خارج از کشور توسعه دهد . این کمپانی تاکنون در 14 کشور سرمایه گذاری کرده است.  

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com