سرمایه گذاری عظیم چین در بخش مرغداری

سرمایه گذاری عظیم چین در بخش مرغداری
6 تا از بزرگ ترین کمپانی های تولیدات مرغداری چین در سددند تا باهمکاری هم یک مرغداری زنجیره ای عظیم به ارزش 6 میلیارد رنمینبی (واحد پول چین) در شمال این کشور احداث کنند. 
به گفتۀ سخنگویان یکی از کمپانی های شریک به نام تولیدات دام و طیور Shandong Yisheng ، برآورد می گردد این پروژه به وسعت 530 هزار مترمربع ،سالانه 740 میلیون رنمینبی تولیدات دامی و 918 میلیون رنمینبی تولید داشته باشد . 
کمپانی نام برده به همراه کمپانی کشاورزی و دامپروری Beidahuang Baoquanling ، کمپانی دامپروری Shandong Minhe ، و کمپانی دامپروری Qingdao Kangdi ، و همچنین صنایع تولیدات گوشتی Beidahuang ، و کمپانی Zhon Chu Qin در این پروژه همکاری کرده اند.
این پروژه که در شهر Hegang در مرز با روسیه احداث می گردد، به پرورش مرغ های پر سفید خواهد پرداخت . آقای Chi Handong مدیر کمپانی Yisheng از این پروژه به عنوان "گامی بزرگ" در جهت پرورش مرغ در چین یاد کرد. وی همچنین افزود با عنایت به سرمایه گذاری شرکت های تولید خوراک ،این پروژه 700 هزار تن تولید خوراک در سال خواهد داشت.
چین که از نظر حجم و تناژ ، دومین کشور بزرگ جهان در زمینۀ تولیدات مرغداری محسوب می شود ، در سال 2013 میلادی مبتلا به انفولانزای مرغی شد. اما طی سال های اخیر، با حمایت دولت و ارائۀ یارانه و ظهور کمپانی های بزرگ داخلی که تولیدات زنجیره ای شامل پرورش طیور ، تولید خوراک ، و کارگاههای فراوری دارند تولیدات چین رشد تدریجی پیدا کرد.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com