سرمایه گذاری دولت کانادا در صنعت تخم مرغ

سرمایه گذاری دولت کانادا در صنعت تخم مرغ
به منظور کمک به توسعۀ اسکن الکترونیک برای تعیین جنسیت و باروری تخم مرغ، دولت کانادا مبلغ 844 هزار دلار کانادا (برابر با 637,950 دلار امریکا) سرمایه گذاری کرده است.
آقای  Lawrence MacAulayوزیر کشاورزی و محصولات خوراکی کشاورزی کانادا در تاریخ 3 جولای (12 تیر) اعلام داشت که دولت این هزینه را به منظور کمک به توسعۀ اسکن های الکترونیک که به منظور تعیین جنسیت و باروری تخم مرغ صورت می گیرد، اهدا می کند تا به ارتقاء ظرفیت و بازدهی جوجه کشی ها کمک کرده باشد.
این کمک هزینه به "سازمان تولیدکنندگان تخم مرغ" ایالت اونتاریوی کانادا که یک سازمان غیرانتفاعی است و وظیفۀ آن حمایت و کنترل تخم مرغ و جوجه پولت های اونتاریو می باشد، اختصاص یافت.
با کمک این بودجه، "سازمان تولیدکنندگان تخم مرغ" ایالت اونتاریو قادر خواهد بود تا با تحقیق و مطالعه به کاهش هرچه بیشتر اتلاف و خسارات بپردازد و گام بزرگی در جهت رفاه حیوان بردارد.  
اقای MacAulay دراین خصوص گفت: "صنعت تخم مرغ کانادا نقش مؤثری در اقتصاد کشور دارد و مشاغل زیادی تولید کرده است. دولت کانادا مفتخر است که با اعطای این بودجه از تولیدکنندگان تخم مرغ اونتاریو در زمینۀ این تحقیق که در نوع خود اولین محسوب میشود، حمایت به عمل آورده است. این سرمایه گذاری به خلق راه حلی برای رشد و تقویت هرچه بهتر صنعت تخم مرغ کانادا و جهان کمک شایانی خواهد کرد."
مدیر اتحادیۀ تولیدکنندگان تخم مرغ کانادا اذعان داشت :"با این اقدام، دولت گام چشمگیری در جهت حمایت از نوآوری در صنعت تخم مرغ کانادا برداشت . اقدام به سرمایه گذاری در زمینۀ تحقیقات ، منجربه خلق تکنولوژی و فناوری هایی خواهد شد که به تولید و تقویت زنجیرۀ تولید تخم مرغ کانادا و جهان کمک شایانی خواهد کرد."
به گزارش رسانه ها، این پروژه که به اسکن تخم مرغ ها بلافاصله پس از تخمگذاری می پردازد، خیلی زود به تأیید مرحلۀ تجاری تکنولوژی عکس برداری خواهد رسید.
سازمان "تطبیق کشاورزی کانادا" که یک مؤسسۀ مالی درجهت اقدامات ابتکاری است، حامی این پروژه است و به بخش کشاورزی کمک می کند تا با خلق راه حلهای جدید همواره در صحنۀ رقابت حاضر باشند.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی دولت، صنعت تخم مرغ کانادا برای بیش از 17هزار نفر اشتغالزایی داشته و سالانه بالغ بر 1 میلیارد دلار کانادا به اقتصاد این کشور کمک کرده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com