سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری کانادا برای تحقیقات در مورد گوشت گاو

سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری کانادا برای تحقیقات در مورد گوشت گاو
دولت کانادا به همراه سازمان گاوداران اونتاریو موسوم به BFO، با 2 میلیون دلار سرمایه گذاری، از پژوهشی در مورد بازده خوراک  گاوها حمایت کرده است.
این پژوهش در مرکز تحقیقاتی الورا (Elora Beef Research Centre) انجام خواهد شد و این مرکز با سرمایه گذاری 21.4 میلیون دلاری وزارت کشاورزی، غذایی و امور روستایی اونتاریو گسترش نیز پیدا خواهد کرد.
جو هیل (Joe Hill)، نایب رئیس BFO اظهار داشت: «سازمان گاوداران اونتاریو بسیار قدردان سهیم شدن دولت فدرال اونتاریو در پروژه های تحقیقاتی جدید و تجهیزات مرکز تحقیقات الورا است. رقابت و زیست پذیری بلند مدت صنعت گوشت گاو اونتایو بر پایه سرمایه گذاری ها در تحقیقات اولیه و ظرفیت زیرساخت مورد نیاز است. سرمایه گذاری هایی که بخش کشاورزی و غذای کانادا انجام داده است، حمایت های قطعی را ارائه می دهد تا در پژوهش های مرتبط با گوشت گاو پیشرفت حاصل شود. این حمایت ها کمک کند تا مطمئن شویم که در بازارهای بین المللی و داخلی رقابتی عمل می کنیم».
هدف از این پژوهش افزایش مشخصه های ژنتیکی گاوهای شرق کانادا به منظور بهبود بازدهی خوراک است. هزینه های خوراک 25 درصد از هزینه های پرورش گاو را به خود اختصاص داده است و صنایع پرورش گاو کانادا نشان داده است که یک درصد بهبود در بازدهی خوراک می تواند 11.1 میلیون دلار برای تولید کنندگان ذخیره کند.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com