ستاد تنظیم بازار مواد پرتئینی تشکیل شد

ستاد تنظیم بازار مواد پرتئینی تشکیل شد

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: به منظور تنظیم بازار مواد پروتئینی، ستاد در سازمان بازرگانی استان تهران تشکیل شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران از شابا، فرهاد باقری معین گفت: در این ستاد نمایندگانی از استانداری، سازمان بازرگانی استان، اتحادیه دام‌های سبک و سنگین، سازمان دامپزشکی و وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های مرتبط با مواد پروتئینی جهت تنظیم بازار مواد پروتئینی حضور دارند.
وی با اشاره به صدور مجوز برای ورود دام زنده به استان تهران اعلام کرد: تمامی دام‌های وارد شده به استان تهران، داخلی بوده و هیچ نگران در خصوص سالم بودن آنها وجود ندارد، چرا که سلامت دام‌ها توسط سازمان دامپزشکی در استان مبدأ و مقصد، مورد آزمایش قرار گرفته و تأکید می‌شود.
این مقام مسئول در خصوص شیوع بیماری تب برفکی در کشور گفت: با توجه به واکسیناسیون‌های انجام شده این بیماری درکشور کنترل شده است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان این که ورود دام زنده به استان تهران سبب کاهش قیمت گوشت شده است، افزود: هم اکنون لاشه گوشت گوسفندی در کشتارگاه‌ با قیمت 12 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.
باقری معین با اشاره به حجم بالای مصرف گوشت استان تهران خاطر نشان کرد: ورود دام زنده به استان تهران مانع هر گونه افزایش قیمتی شده است و مردم هیچ نگرانی در خصوص قیمت آن نداشته باشد چرا که به زودی قیمت به حالت قبلی خود باز خواهد گشت

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com