سازمان حمایت از دامداران حمایت نمی کند

سازمان حمایت از دامداران حمایت نمی کند
اگرچه معاون وزیر جهادکشاورزی چندی پیش گفته بود که به زودی خبرهای خوبی درباره توافق بین دامداران و کارخانه های لبنی به گوش می رسد اما هنوز این اتفاق نیفتاده و سازمان حمایت نیز هنوز کاری از پیش نبرده است.
معاون وزیر جهادکشاورزی در امور تولیدات دامی با بیان اینکه قرار بود سازمان حمایت با ارسال بازرسان خود به داخل کارخانه ها برای نظارت بر اجرای درست قیمت مصوب (1440تومان برای هر کیلوگرم شیرخام) دولت را در این امر یاری کند، گفت: البته اقدامات اولیه انجام شده اما هنوز نتیجه آن منعکس نشده است.
حسن رکنی تاکید کرد: انتظار داریم سازمان حمایت با جدیت بیشتری وارد عمل شده و نقش خود را برای اجرای سیاست ها پررنگ تر کند و تعلل بیش از این جایز نیست.
رکنی درباره ارائه یارانه به این بخش اظهار کرد: هرچند در سال های گذشته برای شیر و لبنیات، از طرف دولت یارانه تعلق می گرفت اما در سال جاری، چنین تصمیمی اتخاذ نشده است.
حسن رکنی افزود: با توجه به اینکه قیمت گذاری شیرخام توسط ستاد تنظیم بازار انجام شده، بنابراین قرار است برنامه ها طبق همین سیاست پیش رفته و یارانه جداگانه ای برای این بخش تعلق نخواهد گرفت.
رکنی در پایان با اشاره به استمرار جلسات نمایندگان دامداران و صنایع لبنی، عنوان کرد: به نظر می رسد روند مذاکرات، مثبت باشد اما هنوز توافق رسمی از طرف این دو اعلام نشده است. این در حالی است که صنایع به دامدارها وابسته اند و باید به هر طریقی شده، با آنها به تفاهم برسند. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com