سازمان جهاد کشاورزی به زنجیره تامین طیور توجهی ندارد

سازمان جهاد کشاورزی به زنجیره تامین طیور توجهی ندارد
یک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که در زمینه طیور دچار مشکل تهیه کنجاله هستیم اظهار کرد: متاسفانه سازمان جهاد کشاورزی به زنجیره تامین طیور توجهی ندارد.
برخی از اعضای اتاق بازرگانی گرگان در دیدار با استاندار گلستان در زمینه مشکل صنعت طیور استان اظهاراتی کردند که قبال تامل است.
در همین راستا، "رحمان قره باش" ضمن اشاره به وضعیت نا مطلوب واحد های تولیدی استان گفت: متاسفانه واحد های تولیدی استان با کمتر از 50 درصد ظرفیت کار می کنند که نیاز به بررسی کارشناسی و در صورت ممکن به حمایت دارد.
وی افزود: با عنایت به تنوع قومیت در استان انتظار می رود از این ظرفیت نیز استفاده شود.
همچنین "دکتر رضا مبصری" یکی دیگر از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی نیز گفت: در زمینه طیور دچار مشکل تهیه کنجاله هستیم که با مدیریت صحیح قابل رفع است.
وی اظهار داشت: سال گذشته 85 هزار تن سویا توسط gtc"" (سازمان بازرگانی دولتی) خریداری و دپو شده است که با شرایط موجود می توان با روغن کشی این دانه و تهیه و تزریق کنجاله آن به بازار وضعیت موجود را بهبود بخشید.
"مبصری" ادامه داد: متاسفانه سازمان جهاد کشاورزی به زنجیره تامین طیور توجهی ندارد و با توجه به کمبود های موجود مازاد تولید مرغ هم داریم، اگر تولید جوجه یک روزه مدیریت شود پیرو آن تولید مرغ نیز کنترل خواهد شد، نباید بیش از 85 میلیون قطعه در سال تولید شود.
در پایان نیز "دکتر فرخ قبادی"  در دیدار با استاندار گلستان عنوان کرد: اتفاقی که در رابطه با مرغ شاهد آن هستیم قابل پیش بینی بوده و اگر مشورت می شد این مشکل رخ نمیداد.
وی گفت: بانک ها 60 درصد میانگین فروش 3 ساله را به عنوان سرمایه در گردش ارائه می دهند، اگر نرخ تورم همینطور ادامه یابد مبلغ سرمایه در گردش نیز باید افزایش یابد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com